خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهید «حاج قاسم سلیمانی» تا آخرین لحظه پرچم مقاومت را در دست داشت، گفت: شهید «سلیمانی» یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۲۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

شهید «سلیمانی» یک شخص نبود بلکه یک مکتب بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنج شنبه در یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۳۰۰ شهید شهرستان فامنین با بیان اینکه شهید «حاج قاسم سلیمانی» تا آخرین لحظه پرچم مقاومت را در دست داشت، انتقام سخت را محو اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه دانست و عنوان کرد: شهید «سلیمانی» یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

وی شلیک به حاج قاسم را شلیک به آرمان‌های مقدس یک ملت دانست و افزود: ملت ایران تا انتقام سخت نگیرند از پا نخواهند نشست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه عهد می‌بندیم با موشکی که در ادامه انتقام خون شهید سلیمانی شلیک خواهیم کرد نفس آمریکا را خواهیم برید، افزود: اصلی‌ترین سلاح ما شهادت است.

وی بابیان اینکه دشمن نادان ما را از شهادت می‌ترساند در حالی که سرداران ما برای شهادت لحظه‌شماری می‌کنند، ادامه داد: سربازان ایران اسلامی تربیت یافتگان مکتب امیرالمومنین (ع) هستند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه جوانان ما با خاطرات شهدا زندگی کرده‌اند و حسرت آن را می‌خورند که چرا در دفاع مقدس نبودند، گفت: شهادت اوج مرتبه‌ای است که یک انسان می‌تواند به آن دست یابد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران روزگاری با دست خالی مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاد و دشمن را از سرزمین ایران بیرون انداخت، گفت: دشمن باید بداند که موشک‌های ایران می‌توانست به جای عین‌الاسد روی عرشه یک ناو هواپیما فرود بیاید و آن وقت بود که چند هزار کشته برجای می‌ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک راه و یک مکتب بود»، افزود: این مکتب در اخلاص خلاصه می‌شود که شهید سلیمانی مخلص بود.

وی اخلاص شهید سلیمانی را اطاعت محض از ولایت دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی در راه رضای خدا قدم بر می‌داشت و در این مسیر ثابت قدم بود.

سردار نقدی با بیان اینکه معنای اخلاص اطاعت بی چون و چرا از رهبری است و بر اساس اخلاص و مکتب سردار سلیمانی جهاد و مبارزه دائمی با ظلم و خستگی‌ناپذیری اصل کار است، گفت: سردار سلیمانی ۴۰ سال لباس رزم را از تن خارج نکرد و ما هم تا جهاد و مقاومت هست لباس رزم را از تن خارج نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با پیروی از مکتب امام حسین (ع) پیش رفت و مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب حسینی بود، گفت: برخی مخالف حمایت از سوریه بودند اما نمی‌دانستند که جبهه مقاومت مسئله اسلام و کفر، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها و مسئله مظلوم و ظالم بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مکتب سلیمانی را فداکاری بی‌مرز دانست و گفت: انسانیت مرز ندارد چراکه کسی که صدای مظلوم را بشنود و جواب ندهد، مسلمان نیست.

وی درس دیگر مکتب شهید سلیمانی را وفاداری دانست و ادامه راه سردار سلیمانی را وظیفه همگان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات