در یادواره شهدای محله جهانستان مطرح شد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: در گام اول انقلاب تمام موفقیت‌های کشور را با تکیه بر توان داخل به دست آوردیم و بعدازاین نیز همین نگاه به داخل، رمز دستیابی به اهداف آینده خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۲۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، یادواره شهدای محله جهانستان شهرستان ابرکوه با حضور حجت‌الاسلام حسین گلچهره مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.
حجت‌الاسلام گلچهره ضمن بیان برخی از ضعف‌های کشور در قبل از انقلاب، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی با وجود موانعی همچون جنگ، تحریم و فتنه‌های متعدد، در زمینه‌های مختلفی از جمله برخورداری‌های اجتماعی، خدمات عمرانی، مسائل نظامی و دفاعی و در حوزه ملی به دستاوردهای محیرالعقولی دست یافتیم.
گلچهره خاطرنشان کرد: در گام اول انقلاب تمام موفقیت‌های کشور را با تکیه بر توان داخل به دست آوردیم و بعدازاین نیز همین نگاه به داخل، رمز دستیابی به اهداف آینده خواهد بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افزود: در 40 سال گذشته دشمنی را که کارش هوچی گری سیاسی بود، زمین‌گیر کردیم.
وی تأکید کرد: هدف دشمن از عملیات روانی تحمیل ناتوانی و ناکارآمدی نظام به مردم و جلوه دادن یک تصویر آرمانی از کشورهای به ظاهر توسعه‌یافته، جهت نا امید کردن مردم است که مردم ایران یک بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، سیلی محکمی به آنان زدند.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات