خبرهای داغ:
سیامک سید مرندی گفت: بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریای کشور با محوریت بررسی راهکارهای افزایش توان تولیدی و خدمات داخلی در توسعه دریایی 28 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۴۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، سیامک سید مرندی با اعلام این خبر افزود: این همایش با شعار توسعه متوازن صنعت دریایی، ضامن توسعه پایدار برگزار می‌شود و تفاوتی که همایش امسال با همایش سال‌های گذشته دارد این است که موضوع ساخت داخل و رونق تولید در یکی از پنل‌های اصلی آن با عنوان بررسی راهکارهای افزایش توان تولیدی و خدمات داخلی در توسعه دریایی مورد اشاره قرار می‌گیرد.

وی در خصوص دیگر پنل های این همایش، بیان کرد: ایمنی و امنیت دریانوردی؛ چالش ها و راهکارها، مدیریت سواحل، محیط زیست و توسعه پایدار دریایی و همچنین نقش بنادر لجستیک بندری در توسعه حمل و نقل دریایی یه پنل دیگر این همایش است.

رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور، اضافه کرد: این همایش 28 بهمن ماه از ساعت 14 تا 18 عصر در سالن همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تهران برگزار خواهد شد.

سید مرندی در ادامه گفت: حدود 4 هفته پنل های تخصصی این همایش با هیات‌های مختلف مورد بررسی قرار گفت و جمع بندی آن در این همایش که با حضور مقامات لشکری و کشوری از جمله فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه برگزار می شود، ارایه خواهد شد.

وی که رییس پنل بررسی راهکارهای افزایش توان تولیدی و خدمات داخلی در توسعه دریایی در این همایش است، ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین تأکیدات وزیر صنعت، معدن و تجارت بر موضوع ساخت داخل، این موضوع برای اولین بار در این همایش سالانه مطرح خواهد شد و به موضوع چالش های رونق تولید و ساخت داخل در این همایش پرداخته می‌شود و راهکارهای لازم ارایه خواهد شد.

رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور اضافه کرد: پس از برگزاری پنل و اتمام همایش، کار اجرایی روی راهکارها شروع می شود تا در همایش بعدی گزارش عملکرد آن را ارایه بدهیم.

سید مرندی در خصوص شرکت کنندگان این همایش نیز گفت: شرکت کنندگان عمدتاً از حوزه فعالان صنایع دریایی هستند که تا کنون حدود 500 تا 700 نفر برای شرکت در همایش ثبت نام کرده اند که از بخش های مختلف نظیر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت ملی نفتکش ایران ، اتحادیه کشتیرانان، موسسات رده بندی و نیروی دریایی ارتش سپاه،سازمان بنادر و دریا نوردی و اتحادیه مالکان کشتی و... هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها