نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مکتب فاطمه(س) جامع ترین مکتب انسانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از حضرت زهرا(س) به عنوان مکتب یاد کرد و اظهارداشت: مکتب حضرت فاطمه(س) جامع ترین مکتب انسانی است.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت ااسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در سومین جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه درباره حضرت زهرا(س) آیات زیادی در قرآن وجود دارد، گفت: طبق آموزه های قرآن حضرت فاطمه(س) یک شخص نیست بلکه یک جریان و تفکر و نظام تربیتی برای سعادت انسان هاست.

وی جامعیت و اعتبار و تضمینی بودن را از مولفه های یک مکتب نام برد و افزود: هر دو این ویژگی در شخصیت حضرت زهرا(س) نمود دارد و بر همین اساس مکتب فاطمی مهم ترین مکتب برای سعادت انسان هاست.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: مردم باید با قت نمایندگان را انتخاب کنند چراکه شکل گیری مجلس از مولفه های اقتدار کشور است و هرچه انتخاب ها با دقت انجام شود به همان میزان کشور در برابر تهدیدات مصون خواهد ماند.

وی حضور پرشور مردم را در انتخابات نمایانگر قدرت نرم نظام در برابر دشمنان خواند و افزود: هرچه مردم حضور گسترده در انتخابات داشته باشند قدرت بازدارندگی کشور افزایش می یابد و نحوه درست نامزدها نیز قطعا این حضور را ارزشمندتر می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار