رئیس حوزه علمیه سلماس گفت: دشمن‌شناسی مهم‌ترین ویژگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۹۲۱۸۰۲۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام فتاحی در مراسم چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دشمن‌شناسی، موقعیت شناسی و اخلاص دینی در عمل از جمله ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نه‌تنها کشورمان بلکه دنیا را تکان داد و شوری در میان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای مبارزه با ظلم و استکبار ایجاد کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپهبد عزیز ایرانیان، تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمنان این کشور کرد و در راه پیروزی جبهه اسلام بر مستکبران از هیچ تلاش و مجاهدتی کوتاهی نکرد.

فتاحی گفت: در منطقه حساس خاورمیانه می‌توان حاج قاسم سلیمانی را نقطه تقابل با استکبار جهانی دانست، چراکه هرجا آمریکا و ایادی استکبار در حال توطئه‌چینی علیه اسلام و مسلمانان بودند، این سردار سلیمانی بود که نقشه‌های‌شان را نقش بر آب می‌کرد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی پیام‌آور وحدت و همدلی برای مردم ایران و حهان بود و ما مردم نیز در پاسداشت خون این شهید عزیز وظیفه داریم باحضور حداکثری در انتخابات جمعه هفته آینده، گامی در جهت اعلام وفاداری به خون شهدای اسلام خصوصا سپهبد حاج قاسم سلیمانی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات