مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشید تا آمریکا بفهمد که شهادت او از خود او خطرناک تر است.
کد خبر: ۹۲۱۸۰۹۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حجت الاسلام اشرف علیمحمدی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در این همایش با ییان اینکه عشایر در جنگ و بعد از آن نیز کوشیدند تا انقلاب به پیش برود اظهار کرد: از جمله ویژگی های بارز عشایر، غیرت، شرافت و شجاعت است و تنها خانواده ای که در این زمان و در کنار هم زندگی می کنند عشایر هستند.

وی بابیان اینکه عشایر مردمانی کم‌توقع، پرکار و سخت‌کوش هستند، افزود: عشایر در بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله فراورده‌-های دامی، کشاورزی، زنبورداری، صنایع‌دستی و... نقشی بسیار مهمی دارند.

حجت الاسلام علیمحمدی با اعلام اینکه زندگی مسالمت آمیز تمامی اقوام و مذاهب در ایران اسلامی نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است گفت: این زندگی مسالمت آمیز ضامن تدوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت همه جانبه کشور در تمامی زمینه های مختلف کشور است.

وی ابراز نمود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران چشم به این انتخابات دوخته اند تا در صورت عدم اقبال عمومی مردم به انتخابات، طراحی صدمات و ضربه های جدید به نظام را در پیش بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: اما مردم ولایت مدار و متدین این نظام با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری یک بار دیگر با خلق حماسه جدید، این امید واهی را به یأس تبدیل خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش بارز بزرگان طوایف در این امر، خواستار همکاری آنان و تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات شد و اظهار امیدواری کرد: شاهد بداخلاقی و بی نظمی در انتخابات نباشیم.

حجت الاسلام علیمحمدی با اشاره به جایگاه رفیع شهادت شهید قاسم سلیمانی که نتیجه ی رفتار خالصانه وی بود عنوان کرد:حاج قاسم سلیمانی هم زندگی و هم شهادت پر برکتی داشت.این شهید با اخلاصش کاری کرد که تا قیامت همه مدیون او باشند و شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت ببخشد تا آمریکا بفهمد که شهادت او از خود او خطرناک تر است.

وی ادامه دد: درون مایه ی اثربخشی شهید سلیمانی اخلاص در عملش بود که مورد هدایت خاص و راهبری الهی قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: با اخلاص انسان به جایی می رسد که خداوند مدیریت اعضا و جوارح انسان را بدست می گیرد و فتنه ها نمی توانند او را بلرزاند. اگر اعتماد به خدا و اخلاص در عمل انسان جاری شود دیگر شیاطین انس و جن نمی توانند در آدم اثر بگذارند.

ارسال نظرات