فرمانده سپاه بابل:

با انتخاب اصلح مجلس انقلابی شکل خواهد گرفت

فرمانده سپاه بابل تاکید کرد که با انتخاب اصلح مجلس انقلابی شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۱۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

با انتخاب اصلح مجلس انقلابی شکل خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل در سومین همایش اقتدار رزم آوران علوی ضمن گرامیداشت یادوخاطره امام و شهدای و نیز شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، با اشاره به چهل و یک سال اخلاص مقاومت انقلاب اسلامی، گفت:‌ثمره این اخلاص و مقاومت  الگوشدن ایران  برای آزادیخواهان دنیا است.

رمضانی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب ۴۱ سال با توطئه‌ها تلاش وبرنامه ریزی کردند تا  درمقابل مقاومت و ایستادگی ملت بایستند، افزود:از روز‌های اول پیروزی انقلاب دشمن تلاش کرد  تا انقلاب را ساقط کند و سد راه پیشرفت انقلاب شود که همه توطئه‌های استکبار به ویژه آمریکای جهانخوار باحضور بسیجیان خنثی شد.

فرمانده سپاه بابل در ادامه با اعلام اینکه رزمایش اقتدار رزم آوران علوی در واقع درواقع هشداری به دشمنان داخلی و خارجی است، تاکید کرد: بسیج سرزنده و پویا و بانشاط آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

رمضانی با اشاره به شهادت حاج قاسم تصریح کرد:‌دشمن فکر میکندبا ترور فرماندهان مخلص وشجاع ما بویژه سردار حاج قاسم حرکت انقلاب را متوقف میکند، اما دچار اشتباه بزرگی شدند چرا که  ملت ما نشان داد پای ارزش‌های انقلاب و اسلام از اول پیروزی انقلاب تا به امروز با دست بیعت دادن به امام و رهبری معظم ایستاده است.

فرمانده سپاه بابل با تاکید بر اینکه این رزمایش خط و نشانی برای دشنمان داخلی و خارجی و نیز بیعت با مقام معظم رهبری و شهدا بویژه حاج قاسم است خاطر نشان کرد:‌بااین اقتدار به استقبال  روز سرنوشت در ۲ اسفند ماه برای استحکام نظام پای صندوق رای میرویم و با انتخاب اصلح یک مجلس انقلابی شکل خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها