مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش در شهرستان قصرقند برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۷۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقصرقند، فرمانده سپاه شهرستا ن قصرقند با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یک شخصیت مجاهد، فدارکار، شجاع، انقلابی و ملی بود، گفت: شهید سلیمانی یک چهره بین المللی داشت او سرباز خط ولایت بود سربازی که در مکتب امام راحل (ره) رشد و پرورش یافته بود.

اربابی ادامه داد: حضور گسترده مردم در تشییع این شهید والا مقام در کشورمان و برپایی مراسم در نقاط مختلف کشور‌های منطقه نشان از اقتدار، محبوبیت وتاثیر گذاری او در جهان اسلام و دنیا است.

فرمانده سپاه قصرقند با تاکید بر اینکه در حال حاضر جبهه مقاومت فعال در کشور‌های منطقه ثمره زحمات و تلاش این شهید والامقام است، یادآور شد: او فرماندهی بزرگ، دلسوز و مهربان برای نیروها، رزمندگان و فرزندان شهدای مدافع حرم بود.

وی در ادامه افزود: ارج نهادن به خانواده‌های شهداء، ساماندهی و شکل گیری موکب‌های اربعین، کمک در حادثه سیل فروردین ۹۸، تحکیم رابطه میان مردم کشور‌های منطقه خصوصا کشور ایران و عراق را مدیون زحمات و افکار شهید سلیمانی هستیم و از این رو همه مردم وظیفه داریم در مراسم‌های بزرگداشت این شهید قهرمان به جنبه‌های حماسی این شهید از قبیل تنفر و برائت از استکبار جهانی و صهیونیسم توجه جدی کنیم.

وی ضمن اشاره به تقدیم چهل هزار شهید توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر گفت: سپاه همیشه منشا خدمات بزرگی در حراست ازکیان کشورمان بوده و ما نیز وظیفه داریم ضمن تجلیل و حمایت از فرمانده جدید سپاه قدس موجب دلگرمی وی در ادامه راه شهید سلیمانی باشیم.


گفتنی ست در پایان این برنامه از خانواده شهدای شهرستان قصرقند نیز تقدیرشد.
ارسال نظرات