خبرهای داغ:
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام بیش از ۶ هزار زائر از استان به اردوی راهیان نور جنوب کشور در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۷۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

رسول نکویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بجنورد، گفت: سهمیه اعزام امسال استان به اردوهای راهیان نور بیش از 6 هزار نفر در قالب اقشار دانش آموزی، دانشجویی و محلات است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: از این تعداد بیش از 4 هزار نفر مربوط به قشر دانش آموزی است که از ابتدای مهر ماه امسال تا کنون بالای سه هزار نفر دانش آموز خراسان شمالی به این اردوی معنوی اعزام شده اند.

نکویان سهمیه اعزام قشر دانشجویی را یک هزار نفر اعلام کرد و اظهارداشت: دانشجویان استان از 15 اسفند ماه سال جاری رهسپار این سفر ارزشی خواهند شد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: یک هزار نفر نیز سهمیه بسیج محلات است که از 20 اسفند ماه اعزام می شوند.

وی گفت: افراد علاقه مند به شرکت در این اردوی معنوی می توانند جهت ثبت نام به حوزه ها یا نواحی مقاومت بسیج در سراسر خراسان شمالی مراجعه کنند.

نکویان خاطرنشان کرد: زائران در این اردوی زیارتی با حضور در یادمان های شهدا در هویزه، اروندکنار، شلمچه و دهلاویه با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می شوند.

وی افزود: همراه هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی نیز جهت انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و تبیین موضوعات دینی اعزام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها