مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) گفت: فرهنگیان، مربیان، دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت و متولیان فرهنگی می‌توانند با اقتدا به سبک زندگی و سلامت معنوی دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) نشر دهنده روش و منش آن حضرت به عامه جامعه خصوصاً نسل جوان امروز باشند.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۰۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعات حضرت زهرا(س) و روز زن، اشاره به نامگذاری ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان هفته زن و روز مادر در خصوص لزوم شناخت بیشتر سیره و مرام ایشان توسط بانوان جامعه اسلامی تاکید کرد.

زنان امروز جامعه باید حجاب و از خودگذشتگی را از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند

وی همچنین ولایت پذیری را یکی از ویژگی های حضرت زهرا(س) دانست و ابراز کرد: حضرت زهرا(س) با عمر کوتاهی که داشتند در مسیر ولایت گام برداشتند، حضرت به جرم دفاع از حریم ولایت شهیده این راه شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) معنای منشا و اصل و مظهر نبوت در ولایت است و به راستی درخت سایه گستری بود که میوه های شیرین امامت و ولایت را به وجود آوردند.

وی عبادت، خانه داری و تربیت فرزند از مهمترین ویژگی های بازر حضرت فاطمه (س) دانست وافزود: اکنون جامعه باید در این راستا و الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام حرکت کند.

حجت الاسلام دهفولی درپایان خاطرنشان کرد: فرهنگیان، مربیان، دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت و متولیان فرهنگی می‌توانند با اقتدا به سبک زندگی و سلامت معنوی دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) نشر دهنده روش و منش آن حضرت به عامه جامعه خصوصاً نسل جوان امروز باشند.

 

 

خبرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها