مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به انتخابات ۲ اسفندماه اشاره کرد و افزود:حل شدن بخشی از مشکلات کشور با انتخاب نماینده‌ای در تراز انقلاب قابل حل است.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۰۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب سراسر استان  در سالن شهید میثمی سپاه کربلا ضمن تبریک ولادت باسعادت و فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن، گفت:‌چهار درس مهمی که از حضرت زهرا (س) به درد همه اقشار جامعه میخورد عبارت است از شناخت انحراف، مقابله با انحراف، دفاع از ولایت و اطاعت از ولایت است که این درس‌ها میتواند بخشی از مشکلات جامعه را حل کند.
 
بخشی از مشکلات با انتخاب نماینده در تراز انقلاب حل می‌شود

 حجت الاسلام غلامی در ادامه به انتخابات ۲ اسفندماه اشاره کرد و افزود:حل شدن بخشی از مشکلات کشور با انتخاب نماینده ای در تراز انقلاب قابل حل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد:‌باید در جهت تبیین نماینده تراز انقلاب و گام دوم تلاش کرد.

حجت الاسلام غلامی از ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب را ساده زیستی، دین داری، تقوا، استکبار ستیزی، ولایتمداری برشمرد و تاکید کرد:‌نماینده باید عزم و اراده انقلابی هم داشته باشد چرا که فقط نماینده یک شهر نیست بلکه در ساختار نظام و تصمیمات کلان کشور هم نقش مهمی ایفا میکند؛ لذا اگر قرار بر این شد به معاهده‌ها و کنوانسیون‌ها رای دهد باید بداند این لوایح و معاهده‌ها چیست.

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مجلس در تراز انقلاب و نمایندگان در تراز انقلاب، می‌توانند بخشی از مشکلات کشور را حل کنند.
 
ضرورت فرهنگ سازی برای درست انتخاب کردن

حجت الاسلام غلامی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب که یک رای در سرنوشت ۵۰ سال کشور تاثیر دارد، تصریح کرد:‌کسی نمیتواند بگوید به من ربط ندارد انتخابات به همه ربط دارد لذا  فرهنگ سازی برای درست انتخاب کردن را باید در جامعه  نهادینه کرد که متاسفانه در این زمینه ضعیف عمل شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و افزود:رهبر معظم انقلاب در صدور بیانیه ۵ هدف را دنبال میکرد اول اینکه عظمت انقلاب را بیان کنند و به  بیان اصل انقلاب پرداختند و هدف دوم معظم له بیان عظمت راه طی شده انقلاب بود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه در این دو هدف از اهداف بیانیه، شیطنت‌هایی صورت گرفته است، اضافه کرد:عده‌ای تلاش می‌کنند و دیگران هم هدف گزاری کردند که از انقلاب یک تصویر غلطی  به نسل‌های امروزی نشان بدهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اظهار به اینکه حتی بسیاری از پشیمان‌ها و افرادی که ظرفیت شان تمام شده یا از انقلاب بریده اند می‌خواستند القای پشیمانی کنند، افزود‌:  انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب‌های دیگر مثل انقلاب شوروی در دنیا، ریشه در دین دارد لذا یکی از راه‌های پی بردن به انقلاب‌ها توجه به شعار آن است؛ که از شروع نهضت در سال ۴۱ تا به امروز شعار انقلاب که الله اکبر و لا الا اله الله بود زیاد و کم نشد.
 
الگوی انقلاب اسلامی عاشورا بود

حجت الاسلام غلامی انقلاب اسلامی را ریشه در بعثت رسول الله (ص) دانست و خاطرنشان کرد:‌مردم ما  در سختی‌ها و دشواری‌ها شعار میدادند حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست  لذا الگوی انقلاب اسلامی عاشورا بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه میتوان با توجه به آیات و روایت فراوان برای انقلاب اسلامی استدال آورد، گفت:‌از نظر مادی هم انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که جهان دوقطبی اداره می‌شد. بخشی از دنیا را اتحاد جماهیر شوروی و بخشی دیگر را امریکا اداره می‌کردند و  حکومت‌ها دنباله رو آن‌ها بودند، اما تنها کشوری که به هیچ قدرتی وابسته نیست ایران و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام غلامی با یادآوری دوران ستم شاهی و برخی جوانانی که در زندان‌های رژیم شاه باورشان شده بود بدون این دو قدرت نمیوانند کاری انجام دهند، ادامه داد:‌این عده، چون از دست غرب عصبانی بودند به شرق متصل شده و مارکسیست شدند.  

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه انقلاب اسلامی قطب سوم را تشکیل داد، افزود: با فروپاشی جماهیر شوروی غرب فکر می‌کرد دنیا دهکده است و آن هم کدخدای دهکده، اما اسلام جلوی این تفکر ایستاد و اجازه نداد تک قطبی در جهان کل بگیرد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود به عظمت راه طی شده انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: عده‌ای تلاش می‌کنند چهل سال گذشته انقلاب را چهل سال ناموفق و تاریک نشان بدهند و بگویند نظام اسلامی که از انقلاب اسلامی برخواسته، ناموفق بوده است.
 
مهم‌ترین جهاد ،امیدوار کردن مردم به آینده

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع فرمانده بسیج طلاب سراسر استان در همین رابطه با اشاره به عملیات روانی دشمن تصریح کرد:‌ناامیدکردن مردم توسط دشمن، سخت‌تر و خطرناک‌تر از عملیات نظامی است و متاسفانه بعضی از مسئولین هم در ناامید کردن مردم، به دشمن کمک می‌کنند.

به گفته حجت الاسلام غلامی دشمن در عملیات روانی به دنبال پیشمان کردن مردم از گذشته، بحرانی نشان دادن وضعیت کشور و نیز ناامید کردن مردم است که رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین جهاد را  امیدوار کردن مردم به آینده خواندند.

حجت الاسلام غلامی چشم انداز امام در انقلاب اسلامی را  زمینه سازی ظهور امام زمان (ارواحنه له فداه) برشمرد و تاکید کرد: روحانیت باید در گام دوم انقلاب در صف اول باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه عامل مشکلات کشور انتخاب است نه انقلاب یادآور شد:‌نباید به شایعه سازی‌ها توجه کرد و اسیر جوسازی‌های فضای مجازی شد چرا که خود آمار جهانی نشان میدهد ایران جز باسوادترین کشور‌ها و از نظر برخورداری امید زندگی جز برترین کشور‌ها است.

حجت الاسلام غلامی به مسئله نفوذ هم اشاره کرد و ادامه داد: عده‌ای در تلاش هستند تا صاحبان اصلی انقلاب را منزوی کنند مثل دوران پیامبر (ص) که پرچمداران توحید را کنار گذاشتند  و بین مردم و مجریان دلسوز که ائمه (ع) هستند و قانون پیشرفت دین که قران است، جدایی انداختند.  
 
یکی از مهم‌ترین دستاورد‌ انقلاب احیای گفتمان دینی و توحیدی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این پرسش که آیا انقلاب اسلامی چهل سال ناموفق یا موفقی داشته است، به بیان دستاورد‌های انقلاب پرداخت و افزود:‌یکی از  مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب احیای گفتمان دینی و توحیدی بود که روحانیت تبیین کننده راه سعادت به مردم و بصیرت افزایی در جامعه هستند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به خاطره‌ای  ادامه داد: آیت الله ایاذی می‌فرمود که در دورانی که رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور بودند و در آن دوران به سازمان ملل سفر کردند، وقتی ایشان در سازمان ملل سخنرانی کردند من از شوق دوبار صفحه تلویزیون را بوسیدم و گفتم اگر انقلاب با آن همه سختی و مشقت‌ها و خون‌هایی که ریخته شد هیچ دستاوردی نداشته باشد همین احیای گفتمان دینی و توحیدی بالاترین دستاورداست.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه انقلاب آمده تا به دنیا بگوید اداره جهان و انسان باید برمحور خدا باشد، بیان کرد:‌زمانی انقلاب اسلامی این پرچم را به دست گرفته و ۴۰ سال هم با همه کارشکنی‌ها سنگ اندازی‌ها دارد  همین راه را ادامه میدهد که دنیا با چهار تفکر اداره میشد. گفتمان لیبرالی و اومانیسیتی، مارکسیستی و سکولاری و گفتمان ملی گرایی که وجه اشتراک همه آن‌ها  خدازادیی از زندگی بشراست.

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه دعوای انقلاب اسلامی با غرب بر سر خدا و بی خدایی است و مابقی حاشیه است، یادآور شد:‌مهم‌ترین اصل قانون اساسی ما خدامحوری است که غربی‌ها در مذاکرات هست‌های می‌گفتند این اصل را در قانون اساسی بردارید.
 
سردار سلیمانی، عارف جهادی

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا دستاورد دیگر انقلاب را  به حاکمیت رساندن گفتمان توحیدی دانست و گفت:. احیای جهاد فی سیبل الله از دستاورد دیگر انقلاب بود. انقلاب یک چهارم قران که درباره جهاد بود را احیا کرد؛ و به جایی رساند که بزرگان دین ما امروز سردار سلیمانی را به عنوان عارف جهادی معرفی می‌کنند.

احیای روحیه سلحشوری در مردم از دیگر دستاورد انقلاب اسلامی بود. حجت الاسلام غلامی در این باره توضیح داد:مردم در تشییع حاج قاسم همگی یک صدا فریاد انتقام سر میدادند  علیرغم اینکه برخی مسئولین در روزنامه‌ها و مقالات دعوت به خویشتن داری میکردند، اما مردم یکپارچه خواستار انتقام شدند که سیلی موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد حاصل همین مطالبه مردم بود.  

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به فرموده امام خمینی ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، یادآور شد:‌در همین مازندران چندین هزار نفر داوطلب شدند تا سپاه کربلا برای دفاع از حرم آنها را به سوریه بفرستد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود استقلال کشور را از دستاورد‌های دیگر انقلاب خواندو یادآور شد:‌در دوره قبل از انقلاب به ایران ژاندارم منطقه میگفتند، اما در همان دوره بحرین از ایران  جدا شد و ذلت ازاین بالاتر که رضاخان برای عرض تبریک به امیر بحرین به آنجا رفت، اما در جنگ تحمیلی که ۵  استان کشور درگیر و  بحث تجزیه طلبی مطرح بود، یک سانتی متر از خاک کشور از دست نرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خودبا اشاره به تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد:‌دشمن این همه جمعیت را نمی‌بیند، اما اگر در قضیه‌ای چندنفر آشوبی به راه انداختند از آن‌ها حمایت میکند.

حجت الاسلام غلامی به حوادث آبان ماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد:‌همه کسانی که در ۱۰۰ شهر دست به آشوب زدند که بیشترین خسارت را در عرض ۴۸ ساعت به کشور وارد کردند که مبلغ خسازت بین ۱۵ تا ۲۰ هزار میلیارد برآورد شده، دشمن از آن‌ها حمایت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها