فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) گفت:‌ اسلام زن را گوهر گرانبهاي هستي مي داند و اين شخصيت والا در فرهنگ اسلامي ما، مظهر قداست و پاكي و موجب خير و بركت شناخته شده و از ارزش و احترام فوق‌العاده اي برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۱۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار شعبانی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) وروز مادر گفت: اسلام زن را گوهر گرانبهای هستی می داند و این شخصیت والا در فرهنگ اسلامی ما، مظهر قداست و پاکی و موجب خیر و برکت شناخته شده و از ارزش و احترام فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اسلام زن را گوهر گرانبهاي هستي مي داند

وی افزود: این روز مبارك فرصت مغتنمی برای تكریم مقام زن و نقش والای او در جامعه و خانواده و تجلیل از منزلت و رسالت همه زنان و مادران است.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در ادامه تصریح کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اسوه‌گیری از وجود گران‌قدر حضرت زهرا(س) زن ایرانی در جهان امروز، بهترین موقعیت را در حرمت گذاری به حدود و حقوقش دارد و در میدان های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و مشارکت‌های بی‌نظیر دیگر، واقعیت‌های افتخاربرانگیزی را آفریده و بسیاری از شکوفایی‌های جامعه را، در پرتو حرکت خردمندانه و هوشیارانه زنان جامعه اسلامی می‌توان مشاهده کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در این روز مبارك كه به نام زن و مادر نام گرفته است، همه زنان، مادران و دختران ایرانی،با الهام از الگوی بی بدیل زنان عالم و معرفت به شخصیت والای ایشان در عرصه همسرداری، فرزندپروری و حضور مؤثر در اجتماع، در اصلاح و ارتقاء جامعه اسلامی و تربیت فرزندانی آگاه، شجاع و انقلابی بكوشند و همواره موفق باشند.

 

 

خبرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها