نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

شهید سلیمانی نمونه ای از سیره معصومین را جلوه داد

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: شهید سلیمانی یک نمونه از سیره معصومین را جلوه داد و در هر کجا که اسلام و مسلمین لازم داشتند حضور داشت و جان خود را فدای اسلام و ولایت نمود.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۲۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اززاهدان، آیت الله محامی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جمع فرماندهان و آحاد نیرو‌های مرزبانی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها با توجه به نقش ویژه‌ای که در فرزندی پیامبر ایفا نمود لقب ام ابی‌ها را برگزید و مهربانی و دلسوزی‌های این بانوی بزرگوار باعث شد تا او را مادر پدرش بنامند.


وی افزود: این بانوی بزرگ جهان اسلام وقتی به همسری حضرت علی علیه السلام نیز در می‌آید آنجا نیز نقشی ویژه را ایفا می‌کند و تبدیل به همسری همپای امام می‌شود و او را همواره همراهی می‌کند.


نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ایشان در ایام پس از رحلت پیامبر نیز نقشی ویژه را ایفا می‌نمایند و در فتنه‌های پس از رحلت پیامبر نیز به میدان می‌آید و زندگی خود را خرج ولایت و جهان اسلام می‌کند.


وی افزود: این فداکاری ایشان نشان از ایمان و اعتقاد ویژه به ولایت دارد که حاضر است حتی جان خود را برای آن فدا کند.


آیت الله محامی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها با اعتقاد و ایمان به همه مادیات دنیا پشت پا زد و در کنار مولا و همپای ولایت ایستاد.


وی تاکید کرد: شهید بزرگوار سلیمانی نیز یک نمونه از سیره معصومین را جلوه داد و ایشان در هر کجا که اسلام و مسلمین لازم داشتند حضور داشت و جان خود را فدای اسلام و ولایت نمود.


وی افزود: ما همه باید از این شهید و اولی از معصومین درس بگیریم و آن‌ها را الگوی خود قرار دهیم.


نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در کشور‌های مختلف حفظ امنیت مردم و دولت قانونی کاری ارزشمند است و اگر فردی بتواند از مردم و کشورش حفاظت کند جای افتخار دارد، اما اگر این مردم مسلمانان باشند و کشور نیز اسلامی باشد این دفاع بسیار ارزشمندتر است.


وی افزود: اگر انسان عمر خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشوری خرج کند که اسلامی باشد بسیار ارزشمند است و جای مباهات دارد؛ لذا کار مرزبانان ما بسیار ارزشمند است و امروز کار شما در دفاع از ام القرای جهان اسلام بسیار با ارزش است.


آیت الله محامی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند تا به قول خود خاورمیانه جدیدی را بوجود آورند، اما امروز به برکت خون شهیدانی همچون شهید سلیمانی شکست خوردند و هیچ طرحی در منطقه بدون نظر ایران به نتیجه نمی‌رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار