خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه گفت: ۶۶۹ شعبه اخذ رأی در سطح استان دایر خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۲۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
۶۶۹ شعبه اخذ رأی در سطح استان قم پیش‌بینی شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیژن سلیمان پور امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی قم در سالن جلسات استانداری، اظهار داشت: استانداری قم در برگزاری انتخابات به دنبال اجرای دقیق و کامل قانون است و با هرگونه بی‌قانونی و تخلف برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و ایجاد نشاط انتخاباتی هدف اصلی استان در برگزاری انتخابات است، گفت: ۶۶۹ شعبه اخذ رأی در سطح استان دایر خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه گفت: تمام فضا‌های عمومی شهر باید به‌صورت عادلانه در اختیار داوطلبان قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: هیچ‌کدام از دستگاه‌های دولتی استان حق ندارند از نامزد‌های انتخابات طرفداری کرده یا علیه آن‌ها سخن یا موضع‌گیری خاصی نداشته باشند، دستگاه‌های اجرایی اجازه ندارند امکانات خود را برای تبلیغ داوطلبان در اختیار آن‌ها قرار دهند.

سلیمان پور اظهار داشت: در اختیار قرار دادن بیلبورد‌های تبلیغاتی شهرداری به داوطلبان انتخابات تخلف است و این نهاد صرفاً می‌تواند فضا‌های تبلیغاتی خود را برای تبلیغات کلی انتخابات و جلب مشارکت حداکثری به کار ببرد.

وی عنوان کرد: استانداری قم می‌تواند تخلفات انتخاباتی در نصب بنر و برشور‌های تبلیغی را رصد و نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کند، همچنین دانشگاه‌های استان در برگزاری همایش‌های تبلیغاتی باید به نحوی عمل کنند که شائبه طرفداری از آن برای برخی داوطلبان احساس نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم تأکید کرد: داوطلبان انتخابات مجلس حق تخریب نامزد‌های دیگر را نداشته و در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.


مدیرکل آموزش‌وپرورش قم نیز در این جلسه با تأکید بر آمادگی مدارس استان در برگزاری انتخابات گفت: ۴۰۰ شعبه اخذ رأی در سطح مدارس قم برای انتخابات دوم اسفندماه دایر می‌شود.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام اضافه کرد: همچنین بخشی از امکانات آموزش‌وپرورش برای برگزاری انتخابات در اختیار مساجد قرار می‌گیرد و ۵ هزار نیروی این نهاد نیز روند برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام
ارسال نظرات