معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز؛
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز خطاب به بانوان گفت: شما با الگو گیری از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در جامعه کوچک خانواده در مسیر بانوان انقلاب توحیدی قرار خواهید گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۳۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام رسولی در گردهمایی فرهنگی ویژه خواهران پایور که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه کریم اهل بیت سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن خطاب به بانوان گفت: شما با الگو گیری از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در جامعه کوچک خانواده در مسیر بانوان انقلاب توحیدی قرار خواهید گرفت.

حضرت زهرا (س)  الگوی بانوی انقلاب توحیدی است


رسولی با اشاره به نقل "حسین وصی"  به عابده بودن حضرت زهرا (س) بیان کردند: من عابده تر از ایشان ندیده ام و به این دلیل این عبد بودن به ایشان زهرای اطهر می گویند.


وی در ادامه افزود: هرفرد در جامعه چند وظیفه دارد، اولین و مهمترین وظیفه بندگی و عمل به تکلیف است اطاعت و بندگی خدا به دنبال اطاعت خدا است، اطاعت خدا را برهر تکلیفی برتری دهیم.


 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه بسیاری از افراد عبادت می کنند اما عبد نیستند، اظهار کرد: عبادت وسیله بندگی و عبودیت است، اگر عبادت وسیله بندگی شود با ارزش است.


وی در پایان خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) نمونه بارز یک بانوی انقلاب طراز توحیدی است.در پایان این برنامه از بانوان پایور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات