خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با هماهنگی های صورت گرفته مسئول سازمان بسیج رسانه و اعضای هیات عالی شورای سازمان بسیج رسانه در تاریخ ۱۹ بهمن در منزل دو برادر شهیدان احمد ومحسن غدیریان حضور یافتند .
کد خبر: ۹۲۱۸۲۳۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

در این دیدار که با استقبال گرم برادر بزرگوار شهیدان غدیریان بعنوان میزبان انجام پذیرفت جلسه با قرائت قرآن کریم آغاز و بلافاصله آقای فلسفی از اعضای هیات اندیشه ورز سخنانی از شهیدان غدیریان بیان فرمودند و خاطراتی از زمان رزمندگی ایشان نقل کردند .


در ادامه آقای فارسی زاده ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدا این گونه مراسمات را باعث تلطیف قلوب و گره گشایی امورات زندگی دانست .

 

در ادامه آقای فرج از دیگر اعضای هیات اندیشه ورز با رویکرد مثبت این گونه جلسات مزین به یاد شهدا و به برکت این جلسه امادگی خود را جهت جمع اوری و نگارش کتاب شهیدان غدیریان اعلام کردند.
در این جلسه مدیر سازمان بسیج رسانه ضمن تشکر از خانواده معظم شهیدان به بیان نکاتی پرداختند و فرمودند: ما مکلف به زنده نگاه داشتن این راه پرسعادت هستیم که هر چه داریم از شهداست . از اعضای هیات شورای قشری بسیج رسانه بسیار تشکر کردند و اعلام کردند ان شالله در سال ۱۴۰۰ کنگره بزرگ شهدای خوزستان برگزار خواهد شد تا ان شالله مردم شریف و شهیدپرور ما بیشتر با شهدای عزیز آشنایی داشته باشند .


در پایان برادر بزرگوار شهیدان غدیریان ضمن تشکر از سازمان بسیج رسانه و اعضای محترم حاضر در جلسه نشست های اینگونه مراسمات را باعث خشنودی خانواده معظم شهدا دانست و تقاضا داشتند به برکت شهدای عزیزمان با حمایت از آرمانهای شهدا و تبعیت از رهبری عالیقدرمان ؛ انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانستندو تقاضا داشتند تمامی ملت شریف ما با بصیرت کامل در این انتخابات شرکت کنند که شای ارواح طیبه شهدا را در پیش دارد و دعا فرمودند ان شالله با حضور آگاهانه دارای مجلسی قوی شویم . ان شالله تعالی
در پایان با تقدیم لوح یادبود از طرف سازمان بسیج رسانه خوزستت ،با ذکر صلوات وقرائت فاتحه مجلس دیدار به اتمام رسید .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها