خبرهای داغ:
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در پیامی، روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۴۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ستاد خبری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، متن پیام سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به شرح زیر است:
"نقش زنان و مادران در اجتماع امروز ایران اسلامی بارز و پُرفروغ است. درصد قابل توجهی از این قشر در شرایط کنونی علاوه بر ایفای نقش سنتی خود در خانه، همسرداری و تربیت فرزندان، به کار و تلاش هم‌دوش با مردان مشغولند و سخنی به گزافه نیست اگر بگوییم که حتی در بسیاری از عرصه‌ها به واسطه توانایی ذاتی و تخصص و کارآیی اکتسابی، گوی سبقت را نیز از مردان ربوده‌اند.
تقارن برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را با سالروز میلاد خجسته دخت نبی مکرم اسلام؛ حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و هفته گرامیداشت مقام والای زن را به فال نیک گرفته و به این بهانه از سعی و تلاش مؤثر و سازنده فعالان و طراحان حوزه مد و لباس که غالب آنها را بانوان نیکو، خردمند و هنرمند ایرانی تشکیل می‌دهند نهایت سپاس و قدردانی را دارم.
بی‌شک عرصه مد و لباس کشور نیز یکی دیگر از عرصه‌های خطیر اجتماعی، فرهنگی و هنری است که بانوان با درصد بالای اشتغال و فعالیت در آن توانسته‌اند نقس بسزایی در بالندگی، قوام و خودکفایی آن ایفا کرده و در این مسیر جریان‌ساز باشند.
اکنون که در اثنای برگزاری نهمین دوره جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر قرار داریم، با نگاه و بررسی هر چند اجمالی و بازدید از دستاوردهای بزرگ این حوزه که بهترین‌های آن در این رویداد در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است، می‌توان به روشنی به نقش و تأثیر بی بدیل حضور زنان و مادران در پیشرفت و سیر تکاملی این عرصه اذعان کرد.
این روز بر تمام زنان و مادران فعال در عرصه مد و لباس کشور مبارک و میمون باد."

ارسال نظرات
پر بیننده ها