رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در تبریز:

رسالت امروز بانوان ترویج فرهنگ فاطمی در گفتمان انقلاب است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در تبریز با تبریک زادروز حضرت زهرا(س)، رسالت امروز بانوان را ترویج فرهنگ فاطمی در گفتمان انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۵۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، مینو اصلانی در آیین عقد 60 زوج بسیجی سپاه کلان شهر تبریز، افزود: با پیروزی انقلاب زن به جایگاه والایی که در اسلام به آن تاکید شده است دست یافت و اکنون گفتمان انقلاب نی تواند این جایگاه را در دنیا به عنوان الگو مطرح کند.
وی از حضرت زهرا س شخصیتی اجتماعی سیاسي و تاریخ ساز نام برد و اظهارداشت: فاطمه(س) در همه ابعاد الگوی زن مسلمان است و با سیره و منش خود فرهنگ انسان ساز را بنا نهاده که امروز باید در جامعه سازی از آن بهره لرد.
اصلانی به سوال و پاسخ حضرت زهرا و امام حسن(ع) در خصوص دعا در حق همسایه اشاره و بیان کرد: ایشان با ایجاد فضا برای سوال در خانواده و توان پاسخگویی خود به آن سمت الگو برای فضا سازی در خانه و اعلام پاسخگویی، این مهم را به ما نشان می دهد که دیگران را بر خود ترجیح دهیم و سردار سلیمانی هم با این فرهنگ جهاد کرد و شهید شد.
وی پاسخ حضرت زهرا به فرزندش را مهم ترین هم آورد در برابر فرهنگ لیبرال دموکراسی خواند و تاکید کرد: زنان ما باید با الگوگیری از منش و روش ایشان در گفتمان انقلاب نقش مهم خود را به خوبی ایفا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار