صبح امروز تعداد 35 نفر از مداحان بسیجی خواهر و برادر استان سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۶۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹



به گزارش خبرنگار بسیج از تهران، صبح امروز ۳۵ نفر از مداحان بسیجی خواهر و برادر استان سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.


سروان پاسدار، محمد جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستات در گفتگو با خبرنگار بسیج در  تهران در حاشیه این دیدار، گفت: همواره مداومت و اصرار بر انجام یک امر خاص، نشانۀ اهمیت ویژۀ آن است.

وی افزود: آن‌گاه که فرد یا مجموعه‌ای تأثیر یک اتفاق ‏را بر حیات و پویایی خود به خوبی درک کند، هرگز از آن دست نخواهد کشید؛ و امام (ره) به چه درک والایی رسید و چقدر ‏عالمانه سخن فرمود: و بر جان ما نشاند که: «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.» ‏

جامعی ادامه داد: بهترین و بی‌نظیرترین عرصه برای زنده‌نگه‌داشتن محرم و صفر – که خود علت حیات اسلام و جامعه اسلامی‌ست – ‏بدون شک، هیئات مذهبی هستند و مهم‌ترین عنصر هیئت، مداح است. این جایگاه و نقش مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام در ‏یک جامعۀ اسلامی است.

سروان جامعی تصریح کرد: بینش دقیق رهبری معظم انقلاب – حفظه‌الله – موجب شده تا یکی از معدود دیدار‌ها و البته مفصّل‌ترین آن‌ها در سال‌های ‏انقلاب، که نه تنها در دوران رهبری، بلکه از دوران ریاست جمهوری ایشان بوده و همواره تداوم داشته، دیدار با جمعی از ‏مداحان اهل‌بیت (ع) باشد. ‏

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان تصریح کرد: با اندکی تأمل و بررسی، این یک امر واضح است که هیچ شخصی – چه حقیقی چه حقوقی – به اندازۀ یک مداح، زمینۀ ‏مناسبی برای تأثیرگذاری بر مخاطب و جامعۀ خود ندارد. کجا می‌شود فضایی بهتر از هیئت پیدا کرد که اجتماعی از دل‌های ‏آماده برای پذیرش و درک حقیقت و تأثیرپذیری از آن، در خود بگنجاند؟ و این فضای بی‌نظیر، حاضر و آماده در اختیار مداح است. حتی جلوه گاه یک تئاتر مذهبی و مقدس است.

این مسئول تصریح کرد: نگاه رهبری انقلاب، مداحان از مهم‌ترین اقشار جامعه اسلامی هستند و هر سال در یک اجتماع عظیم و ارزشمند گرد هم می‌آیند تا تصویری خلق شود از اتحاد و همدلی؛ و نقطه‌ای باشد برای شروع حرکات جریان‌ساز و موثر.
این مسئول اظهار داشت: به منظور میثاق با آرمان‌های انقلاب تعداد ۳۵ مداح بسیجی خواهر و برادر که روز گذشته جهت دیدار رهبری اعزام شدند صبح امروز با ایت الله امام خامنه‌ای دیدار کردند.

گفتنی است ۳۵ نفر از مداحان خواهر و برادر استان با هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان بسیج مداحان استان، سازمان تبلیغات اسلامی و هیات رزمندگان اسلام استان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند .
 
 لازم به ذکر است امسال خواهران مداح بسیجی برای اولین بار توسط بسیج مداحان اعزام شدند و در سال‌های گذشته هیج خواهری از استان جهت دیدار اعزام نشده است.
ارسال نظرات