خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای ترویج ازدواج آسان ۲۳ سری جهیزیه در محل مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) به زوج‌های کم بضاعت اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۸۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت:در راستای ترویج ازدواج آسان ۲۳ سری جهیزیه در محل مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) به زوج‌های کم بضاعت اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،
مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در مراسم اهدای ۲۳ سری جهیزیه در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: یکی از برنامه‌های گروه‌های جهادی احصای مشکلات و استفاده از ظرفیت خیران جهت حل مشکلات است.



وی با اشاره به متفاوت بودن مشکلات در عرصه‌های مختلف، افزود: در مجمع خیران پیش بینی شده در زمینه‌های مختلف بتوانیم از ظرفیت خیران استفاده کنیم که یکی از مباحث ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند است.


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: درصدی از اعتبار مورد نیاز جهت خرید جهیزیه از طریق خیریه آیت الله جاویدان در تهران کمک شده است.


هنری عنوان کرد: خانواده‌هایی که توانایی داشتند مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را خودشان پرداخت کردند، اما خانواده‌هایی که توانایی نداشتند با پیدا کردن حامی سهم خود را پرداخت کردند و مابقی هزینه جهیزیه از طرف خیریه آیت الله جاویدان بوده است.


وی اظهار کرد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۲ میلیون تومان است که شامل اقلام اساسی و مورد نیاز زندگی میشود.


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی شده برنامه‌هایی که برای خدمات رسانی است با محوریت مساجد باشد لذا بر این اساس امروز در محل مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) مراسم اهدای جهیزیه برگزار شد.


هنری خاطرنشان کرد: مساجد محور فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف است.


وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ابتدای سال آینده با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بخشی دیگر از اهدای جهیزیه را خواهیم داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: ستاد خدمت رسانی استان ذیل دفتر نماینده، ولی فقیه با دبیری بسیج سازندگی در استان تشکیل شده که درصدی از زوج‌های نیازمندی که برای درخواست کمک به دفتر نماینده، ولی فقیه مراجعه میکنند جهت بررسی و خدمات گرفتن به بسیج سازندگی معرفی میشوند.


هنری ادامه داد: درصدی از زوج‌های نیازمند نیز توسط گروه‌های جهادی محله محور در نقاط مختلف استان شناسایی شده و جهت دریافت کمک به بسیج سازندگی معرفی شده و پس از بررسی‌های لازم مشمول خدمات میشوند.

وی بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، دو تخته فرش، جاروبرقی، ماشین لباس شویی، سرویس قابلمه و سرویس آکروپال میشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها