با حضور فرمانده سپاه روح الله (ره) و هئیت همراه از مجموعه دفتر حمایت قضایی ایثارگران و بسیجیان مستقر در دادگستری بازدید به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۱۸۳۲۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج از استان تهران ، با حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) و هئیت همراه از مجموعه دفتر حمایت قضایی ایثارگران و بسیجیان مستقر در دادگستری بازدید به عمل آمد.

در این دیدار دانیال فقیهی حقوقدان و مدیر دفتر ضمن ارائه گزارش از عملکرد مجموعه افزود:دفتر حمایت قضایی شهرستان ری با هدف پیگیری پرونده های قضایی بسیجیان و ایثارگران به استناد ماده ۲۰۳‌و۲۰۴ استخدامی سپاه پاسداران در مجموعه دادگستری های سطح شهرستان ری تشکیل شده است.این حقوقدان در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد زیادی جلسه مشاوره رایگان،پیگیری پرونده های زندانیان ایثارگر و بسیجی با دستور  فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) و دستور رئیس حوزه قضایی   و همچنین سازش چندین پرونده قبل از ارجاع به شعبه صورت گرفته است.

در پایان این دیدار سرهنگ اصغر آرزومندی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و شایسته این حقوقدان، برادر بسیجی دانیال فقیهی مدیریت حمایت قضایی ایثارگران دادگستری سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)، ازتمام‌مسئولین خواستار تعامل وکمک به خدمات رسانی حمایت قضایی ایثارگران ومدیریت این مجموعه شد‌.

ارسال نظرات