جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع) :

انقلاب اسلامی دنیا را در عرصه های سیاست و ژئوپلتیک دچار تغییر کرده است

غیب پرور گفت: دوست و دشمن صحه می گذارند که انقلاب اسلامی دنیا را در عرصه های سیاست و ژئوپلتیک و قدرت جهان دچار تغییر کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۸۳۹۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع) در مراسم چهلمین روز از درگذشت سردار سپهد سلیمانی در شهر بندرعباس با بیان اینکه امام خمینی(ره ) روح تازه ای در کالبد فرسوده ایران دمید و انقلاب اسلامی را با یاری مردم بنیان نهاد، گفت: قبل از انقلاب مردم و حکومت داران ما در راس آن شاه بی عرضه در خدمت و اطاعت از بیگانگان بودند و هر کنش و واکنشی در ایران باید با هماهنگی آمریکا صورت می گرفت.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها افسانه نیست بلکه مکتبی برای آغاز بیداری و دگرگونی در دنیا بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی مسیر بسیاری از رفتارها در عرصه بین المللی را تغییر داد شاید قبل از اسلام نیز انقلاب هایی در دنیا مانند مکتب روسیه در سال ۱۹۱۹ اما در هر کدام از آنها خبری از خدا و دین نبود.

غیب پرور افزود:دوست و دشمن صحه می گذارند که انقلاب اسلامی دنیا را در عرصه های سیاست و ژئوپلتیک و قدرت جهان دچار تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی وعده رستگاری و استقلال می دادند که این موضوع در این ۴۰ سال از انقلاب تداعی شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار