خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری استان همدان:

نخستین همایش و کارگاه آموزش مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی در همدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج کارگری استان همدان از برگزاری نخستین همایش و کارگاه آموزش مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۳۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

نخستین همایش و کارگاه آموزش مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی در همدان برگزار می‌شودسرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: نخستین همایش و کارگاه آموزش مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه به همت بسیج کارگران و کارخانجات و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج کارگری استان همدان تصریح کرد: اولین مرحله از این همایش و کارگاه آموزشی یک روزه 30 بهمن ماه سال جاری در شهرک فناوری همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این کارگاه ادامه داد: هدف از این کارگاه آموزشی کمک به رونق تولید و توانمندسازی مدیران واحدهای تولیدی در زمینه‌های مدیریت کسب و کار، بهره‌وری و بازاریابی است.

برات‌زاده گفت: در این آموزش‌ها از اساتید خبره در زمینه کسب و کار استفاده شده و امید است با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است مراحل دوم و سوم از این آموزش‌ها را در اوایل سال آینده برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اولین مرحله آموزش مدیریت کسب و کار و بهره‌وری با حضور دکتر مهدی عسگری‌کیا، هیئت علمی دانشگاه آزاد همدان و آموزش بازاریابی و مدیریت فروش با حضورر دکتر فرهاد نوری، استاد دانشگاه‌های تهران و معاون سازمان توسعه تجارت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار