نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا :

نماینده انقلابی باید شجاع و دارای استقلال سیاسی باشد

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به شاخص‌های نماینده انقلابی پرداخت و متذکر شد:نماینده انقلابی باید شجاع و دارای استقلال سیاسی باشد.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۰۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

نماینده انقلابی باید شجاع و دارای استقلال سیاسی باشد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی لشکر ۲۵ کربلا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ملازاده، نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ مازندران در مراسم  جشن ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) که در حسینیه حضرت رقیه (س) لشکر برگزار شد ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام روز زن و مادر، با اشاره به وجود نورانی اهل بیت (ع) گفت: نور حضرت فاطمه زهرا (س) می‌تواند تمامی محبینش را وارد بهشت کند و هر کس که دوستدار محبت حضرت زهرا (س) نمی‌باشد وارد جهنم می‌شود.

حجت الاسلام ملازاده  با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در بین اهل بیت (ع) همانند نگین انگشتر است، افزود: ما در ایامی که منتسب به حضرت زهرا (س) می‌باشد رزق سالیانه خودمان را از خداوند تبارک و تعالی دریافت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا  با یادآوری اینکه افضل کار‌ها تسبیح حضرت زهرا (س) می‌باشد، اضافه کرد: تسبیح حضرت زهرا (س) در عین اینکه ساده و بی آلایش  می‌باشد آثار و برکات بی حد و شماری دارد که من جمله می‌توان به بخشش گناهان توسط خداوند در همان لحظه اشاره نمود.

حجت الاسلام ملازاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به انتخابات ۲ اسفند ماه و با بیان اینکه در انتخاب نمایندگان باید دقت بیشتری به خرج دهیم تصریح کرد: نماینده آلوده به فساد مالی همچون دستمال کثیفی می‌باشد که  قابلیت استفاده مجدد را ندارد و دیگر نباید انتظار داشته باشیم که همچنین نمایندگانی حامی مستظعفین و نا امید کننده مستکبرین باشند، زیرا این نمایندگان،   مجلس  را تجارت خانه خود کرده اند و به مال اندوزی و پرکردن جیب‌های خود از بیت المال می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به شاخص‌های نماینده انقلابی پرداخت و متذکر شد: نماینده در تراز انقلاب باید شاخصه‌های همچون ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب، ساده زیستی و پاکدستی، مومن و انقلابی، شجاع، دارای استقلال سیاسی، پیگیر اقتصاد مقاومتی و دارای روحیه جهادی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها