خبرهای داغ:

برگزاری مراسم چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان

 چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش با حضور قشرهای مختلف شهرستان هندیجان در مسجد جامع برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۵۱۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش با سخنرانی امام جمعه و مداحی و با حضور مسئولان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و خانواد های معظم شهدا و رزمندگان اسلام در مسجد جامع شهرستان هندیجان با شکوه ویژه ایی برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد : راه و نام و شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگوی مناسب رفتاری برای مردم جامعه و دیگر ملت های آزادی خواه است وبعد از شهادت سردار چهره معنوی و اخلاص شهید برای مردم شناخته شده است .

 

وی افزود : شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت کامل وبا ایمان قلبی به ولایت فقیه و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در میادین پر از خطر حاضر می شد و با از خود گذشتگی و ایثار بی نظیر خود در مقابل دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی می کرد .

 

وی بابیان ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه ماهاراه شهید حاج قاسم سلیمانی را ضمن ادامه بایستی با یک کار فرهنگی مناسب ترویج داد وما قدردان رشادت ها و ایثارهای شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای والامقام هستیم .

 

امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی عنوان کرد : حضرت فاطمه زهرا(س)بهترین اسوه صبر ، ولایتمدار است ودر جامعه اسلامی بایستی از زندگی حضرت درس های آموزنده فراگرفت و فاطمه زهرا(س)راه سعادتمندی را برای همه ماها مشخص نموده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار