طی پیامی؛

یادواره شهدا زمینه ساز بزرگی برای ترویج فرهنگ جهاد در دستگاه های حقوقی قضایی است/ مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در حل مشکلات کشور دارد

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور طی پیامی خطاب به حقوق دانان بسیجی گفت: یادواره استانی زمینه سازی بزرگی در گام دوم انقلاب برای ترویج فرهنگ جهادی در دستگاه های حقوقی، قضائی و تقنینی و معرفی الگوئی برای جوانان متخصص، انقلابی و مومن است.
کد خبر: ۹۲۱۸۵۲۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و فضای مجازی سازمان بسیج حقوق دان کشور، اولین یادرواره شهدای حقوق دانان بسیجی استان کرمانشاه  با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استانی، جامعه حقوقی استان اعم از قضات، وکلا، سردفتران و دفتریاران، اساتید حقوق، نمایندگان حقوقی ادارات و نهادها، دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم و سخنرانی «سعید عمرانی» معاون قضایی دادستان کل کشور و مسئول بسیج قوه قضاییه برگزار شد در این راستا رئیس سازمان بسیج حقوق دان کشور پیامی را خطاب به حقوق دانان بسیجی و حضار مراسم ارسال کرد.

متن پیام رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور به شرح زیر است:

                                                                                                                  به نام خدا

سلام و درود به ارواح طیبه شهیدان عالی مقام استان شهید پرور کرمانشاه به ویژه شهدای حقوق‌دان عزیزی که این مراسم مزین است به نام مبارک آنها؛

درود خداوند به کسانی که از جان و آرزو های خود برای رضای الهی و عمل به تکلیف در پرتو ولایت فقیه ؛ گذشتند.

یادواره استانی زمینه سازی بزرگی در گام دوم انقلاب برای ترویج فرهنگ جهادی در دستگاه های حقوقی، قضائی و تقنینی و معرفی الگوئی برای جوانان متخصص، انقلابی و مومن است.

امروز عمل به تکلیف در پرتو منویات امامین انقلاب در راستای تقویت جبهه حق و افزایش مشروعیت بخشی به نظام اسلامی با شرکت آگاهانه، با بصیرت و فعال در انتخابات مجلس شورای اسلامی پذیرش این مسئولیت اجتماعی بزرگ گامی بلند در نمایش دوباره اقتدار ملی در چشمان کور استکبار و در برابر چشم جهانیان برای زمینه سازی تحقق تمدن نوین اسلامی و مطالبه عدالت و مبارزه با فساد از این ره گذر خواهد بود.

مجلس شورای اسلامی که حاصل خون هزاران شهید، ایثارگر و رزمندگان انقلاب اسلامی تا مدافعان حرم، مدافعان امنیت و شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، نقش مهمی در حفظ دستاورد های انقلاب و حل مشکلات کشور بر محوریت مقاومت دارد.

سلام و ارادت خود را به خانواده های عزیز شهدا ابراز میدارم و اجر الهی را برای همه دست اندرکاران این مراسم با شکوه از خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                          مهدی بهرامیان

                                                                                     خادم سازمان بسیج حقوق دانان کشور

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار