در حالی که مردم انتظار دارند در آستانه انتخابات نامزدها و حامیانشان با صداقت رفتار کنند، اما حال و هوای این روزهای شهر اراک حکایت غم‌انگیزی دیگری را بازگو می‌کند
کد خبر: ۹۲۱۸۶۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛فریب مردم با هشتگ «ما معترضیم»، آن هم از سوی جریانی خاص که خود عامل مشکلات امروز کشور است، حکایت تلخی است که شیرینی تبلیغات انتخابات را به کام همگان تلخ کرده است.

این جریان خاص در حالی چهره حق به جانب به خود گرفته و نسبت به وضعیت اقتصادی کشور گله‌مند است که خود باید در جای متهم نشسته و پاسخگوی عملکرد اعضای حزبشان در سال های اخیر باشند.

اعتراض به وضع معیشت و اقتصاد جامعه از سوی حزبی که خود عامل وضع موجود است، آنهم با هدف برای کسب رای بیشتر به بازی گرفتن شعور و احساسات مردمی است که قرار است در پای صندوق‌ها حماسه آفرینی کنند.

مردمی که در دوره های اخیر چشم به دهان نمایندگانی دوختند تا نسبت به تورم افسارگسیخته مسکن و خودرو  اعتراضی کنند، اما جز سکوت چیز دیگری ندیدند، مردمی که در دوره چند ساله اخیر انتظار کشیدند که برجام فرجامی باشد بر پایان مشکلات، اما دیدند دل به دشمن سپردن آغازی بود بر گرانی‌ها و تورم‌ها.

امروز جریانی که دم از اعتراض می‌زنند باید هم فرار رو به جلو را پیشه کنند تا از پاسخگویی‌ شانه خالی کنند، کارشان همین است غوغاسازی با هدف پنهان ماندن خرابکاری‌هایشان، اما مردم بیدار و هوشیارند.

مردم بیدارند و به خوبی می‌دانند اعتراض نسبت به فضای امنیتی دانشگاه‌ها، اعتراض به عدم ممانعت از ورود فتنه‌گران به دانشگاه‌ها بهانه ای است تا بتوانند با سیاسی کردن دانشگاه‌ها اهداف خود را دنبال کنند.

مردم بیدارند و به خوبی می‌دانند اعتراض آنانی که نسبت به وضعیت معیشت معترض هستند، وارد نیست چرا که خود دستی بر آتش دارند.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات