مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران از رونمایی موسسه قرض الحسنه نور المجتبی(ع) در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۶۲۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و ارتباطات کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران، مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران از رونمایی قرض الحسنه نور المجتبی(ع) وابسته به کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران با همیاری خیرین ایثارگر در جهت فرآیند اعطای تسهیلات به اعضاء کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران علی الخصوص خانواده معظم شهداء ، ایثارگران و فرهنگیان در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد. محمد فتحی در سخنانی با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تشریح این خبر اظهار کرد: خدمات ‌رسانی صادقانه و افزایش رضایت‌مندی اعضاء کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران همیشه در اولویت برنامه های کانون بوده و تمامی تلاش مجموعه هیئت مدیره و سایر همراهان کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران در راستای تحقق موارد مذکور است.

فتحی تکمیل فرم عضویت در کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران را از شرایط اولیه بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه نور المجتبی(ع) برشمرد و اضافه نمود: این تسهیلات به در خواست اعضاء به صورت موردی و با توجه به آیتم های مشخص شده طبق جدول زیر انجام خواهد شد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به صورت قرض الحسنه بوده و کارمزد آن فقط ۴% مي باشد و مدت بازپرداخت تسهیلات براساس جدول برنامه ریزی شده و اعتبارات قرض الحسنه نورالمجتبی (ع) تنظیم شده است.

لازم به ذکر است، عضویت در کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به صورت آنلاین در سایت فراهم شده تا همه عزیزان از سراسر کشور بتوانند به عضویت این کانون درآیند و مدارک ارسال شده و درخواست توسط کمیته تسهیلات بررسی و به متقاضیان در کمترین بازه زمانی اعلام می شود.

 

ارسال نظرات