خبرهای داغ:
کلامی در جمع بانوان امدادگر؛

تشکیل اداره بانوان در تبریز نگاه اجتماعی به امداد را بیش از پیش مثبت کرد

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در جمع بانوان امدادگر گفت: با تشکیل اداره بانوان در کمیته امداد تبریز نگاه اجتماعی به امداد بیش از پیش مثبت شده است.
کد خبر: ۹۲۱۸۶۳۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در جمع بانوان امدادگر آذربایجان شرقی  بمناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: همسر خوب شتاب دهنده پیشرفت زندگی مرد است.

وی با اشاره به سوره کوثر و خیر کثیر در وجود نورانی حضرت زهرا(س) افزود: اثرات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این خیر کثیر همچنان در دنیای اسلام وجود دارد.

کلامی بیان داشت: جایگاه زن بدرستی تبیین نشده است و تمام برنامه های دشمن این است که خانواده را به واسطه انحراف زنان، متلاشی کند.

وی ادامه داد: امیدوارم خانواده بزرگ کمیته امداد از هرگونه انحراف در مصون باشد تا به خدمت رسانی به جامعه محرومین بپردازد.

کلامی با بیان اینکه دعای محرومین در زندگی شما اثرگذار است، گفت: کار امداد متفاوت از کارهای دیگر است و وظیفه شما ترمیم دل های شکسته است.

وی ضمن تاکید بر مهرورزی هر چه بیشتر به مددجویان افزود: با تشکیل اداره بانوان در کمیته امداد تبریز نگاه اجتماعی به امداد بیش از پیش مثبت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خطاب به بانوان پرسنل تاکید کرد: فرزندان خود را دین مدار تربیت کنید تا جلوی هرگونه انحراف احتمالی در نسل خود را بگیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها