خبرهای داغ:
نبیل عنوان کرد: تاکنون 118 فقره تسهیلات به مبلغ 346 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است
کد خبر: ۹۲۱۸۶۵۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع استان، به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های ذیربط در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین درابتدای این جلسه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب ''رونق تولید'' و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت همچنین در ادامه از ثبت نام 497 تسهیلات در سامانه بهین یاب ''رونق تولید'' در سال 98 خبر داد که تاکنون 118 فقره تسهیلات به مبلغ 346 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام 303 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد 35 فقره تسهیلات به مبلغ 112 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.

کامران لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: تاکنون 16 فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره 18 به مبلغ 110 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت:طی هفته گذشته 100 فقره توسط کمیته بررسی در بخش صنعت مورد بازدید قرار گرفت.

شایان ذکر است دراین جلسه در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات 3 واحد تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها