خبرهای داغ:

بسیج حقوق دانان در همه بستر های سیاسی گسترده شده است

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : فرهنگ مطالبه گری باید توسط بسیج حقوقدانان نهادینه شود .
کد خبر: ۹۲۱۸۶۷۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :  سردار بهمن ریحانی  در اولین یادواره شهدای حقوقدان بسیجی که در مجتمع بعثت برگزار شد ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای حقوقدان اظهار داشت: مفهوم عدالت در جامعه و همه‌ی دنیا بسیار زیبا، گسترده و مورد پسند همه دنیا است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: عدالت تنها مخصوص جوامع دینی نیست بلکه در هر دین و مکتبی وجود دارد چرا که با فطرت و کرامت انسانی جایگاه پیدا کرده است.

سردار ریحانی گفت: عدالت در همه بسترهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و هنری گسترده شده است و گستره او تنها مربوط به یک گزینه خاص نیست.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما بر اساس اجرای عدالت شکل گرفت و همچنین دفاع مقدس در راستای مقابله با چالش‌های کشور و ظلمی که بر کشور ایران حاکم بود انجام شد که بر اساس عدالت و عدالت‌خواهی به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شهادت و شهید شدن در راه خدا را دارای مفهوم گسترده‌ای دانست و بیان داشت: همه شهدا برای اجرای عدالت و ترویج فرهنگ شهادت و تقویت جبهه حق شهید شدند.

سردار ریحانی افزود: عدالت توسط جهان استکبار به گونه‌ای دیگر تعبیر می‌شود و این‌طور است که آنها منافع خود را بر منافع عمومی ترجیح می‌دهند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از روز اول تا کنون در مسیر عدالت رشد کرده است اگرچه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما در مسیر عدالت حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یکی از وظایف خطیر جامعه حقوقدانان را مطالبه گری عنوان و تصریح کرد: اگر این مطالبه گری را با یک فرهنگ عام تبدیل کنیم بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهند شد.

وی با بیان اینکه پرچمدار عدالت خواهی در کشور حجت الاسلام رئیسی است، گفت: کاری که حجت الاسلام رئیسی در راه اندازی بسیج حقوقدانان در مساجد انجام داد بسیار ارزشمند و والا بود چرا که اگر همه مردم به حقوق عامه خود آشنا شوند می‌توانند بر مشکلات فائق شوند.

سردار ریحانی تاکید کرد: باید فرهنگ مطالبه گری را توسط بسیج حقوقدانان در هر قشری بتوانیم جا بیندازیم چرا که این کار می‌تواند در اجرای عدالت راهگشا باشد.

ارسال نظرات