مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

وجود رهبری و حضور مردم عامل پایداری نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی وجود رهبری و حضور و احساس مردم را عامل پایداری نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: وقتی تاریخ انقلاب‌های اتفاق افتاده را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که دو دلیل اساسی اختلافات داخلی و فشارهای خارجی اساسی در ناکامی آن ها تاثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۹۲۱۸۶۸۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در چهارمین همایش نقش ستاد تدوین نقش آموزش لشگر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همدلی که خون شهید سلیمانی ایجاد کرد سال‌ها تلاش فرهنگی و تبلیغاتی می‌خواست.

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی تنفری که نسبت به آمریکا ایجاد شد، سال‌ها روشن‌گری می‌خواست تا جامعه را نسبت به توطئه‌ها آگاه کنیم، روح این شهید، چنین کاری را انجام داد و تاثیرگذاری خون شهید بر دنیای ما را نمایان ساخت.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: نترسیدن از دشمن و نا امید و مایوس نبودن مهم ترین پیام‌های شهدای ماست، دشمن می‌خواهد اینگونه وانمود کند که نظام نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

وی، وجود رهبری و حضور و احساس مردم را عامل پایداری نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: وقتی تاریخ انقلاب‌های اتفاق افتاده را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که دو دلیل اساسی اختلافات داخلی و فشارهای خارجی اساسی در ناکامی آن ها تاثیرگذار بوده است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: در این ۴۱ سال، ما روزی را پیدا نمی‌کنید که از فشار و تهدید دشمن در امان بوده باشیم. از روز پیروزی انقلاب این فشارها بوده و روز به روز هم بیشتر شده است. با این حال، وجود رهبری و حضور و احساس مردم موجب مقاومت در برابر این مشکلات شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار