سرهنگ کردی در آئین اولین جشنواره‌ی روستای شعبجره طی سخنانی به اهمیت و توجه به ظرفیت‌های داخلی و عدم وابستگی به بیرون اشاره کرد و توجه به اقتصاد مقاومتی در این روستا را بسیار مناسب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۶۸۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده سپاه زرند بیان داشت: وقتی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بحث اقتصادمقاومتی را مطرح و بر انجام آن تاکید فرمودند: شاهد آن بودیم که استعداد‌ها فراوانی که در کشور خصوصاً در روستا‌ها به چشم نیامده بود شکوفا شده و امروز در این جشنواره نمونه‌ای بارز از این اتفاق را دیدیم.
    وی افزود: توجه به پتانسیل‌های روستایی می‌تواند نقش بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا و محرک اقتصاد درونزا باشد.
    سرهنگ کردی از تلاش‌های اداره میراث فرهنگی در روستا‌ها تقدیر کرد و افزود: اگر توانمندی‌های داخلی را باور کنیم قطعاً وابستگی کشور به اقتصاد متکی بر نفت را تمام خواهیم کرد و این خواست رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) است.
    فرمانده سپاه ناحیه زرند با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید داخلی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش و همت مردم از یک طرف و حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف از سوی دیگر، سبب رونق و پیشرفت روستا‌ها خواهد بود.
    لازم به ذکر است:ضمن آئینی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس میراث فرهنگی شهرستان زرند و در حاشیه‌ی برگزاری اولین جشنواره‌ی شعبجره، دومین روستای شهرستان زرند نیز صاحب موزه روستایی شد.
ارسال نظرات