یکی از کارشناسان قرارگاه سایبری سپاه آذربایجان شرقی:
یکی از کارشناسان قرارگاه سایبری سپاه آذربایجان شرقی گفت: تمرکز رسانه های دشمن بر عدم حضور در پای صندوق های رای است و خط این رسانه ها را اگر پیگیری کنیم به بی اعتباری گفته ها و تحلیل های آن ها در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران پی خواهیم برد.
کد خبر: ۹۲۱۸۶۹۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سجاد حسین زاده در نشست آشنایی با تهدیدات فضای مجازی، کارکنان سپاه کلان شهر تبریز، افزود: شناخت تهدیدات در فضای مجازی و نحوه مقابله با این هجمه ها، در ایجاد آرامش روانی افراد و جامعه نقش بسزایی دارد.

وی با تاکید بر پیروی از آموزه های دینی و اخلاقی در زندگی فردی حقیقی و مجازی، اظهار داشت: اخبار را باید از رسانه های امین، معتمد و معتبر پیگیری نماییم تا دچار تشویش و سردرگمی نشویم.

حسین زاده افزود: پرداخت بیش از حد رسانه های معاند به ویروس کرونا و شیوع آن و توصیه بر عدم حضور در اجتماعات، دقیقا بر روی کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن متمرکز شده بود تا از این طریق از حضور مردم در این اجتماع میلیونی بکاهد.

وی تاکید کرد: باید ترفندهای دشمنان را در این فضای بی در و پیکر مجازی بشناسیم چراکه شایعات و فضاسازی های رسانه ای معاندین، جامعه را دچار التهاب و قدرت تصمیم گیری صحیح را از انسان سلب می کند.

حسین زاده اظهارداشت: تمرکز رسانه های دشمن بر عدم حضور در پای صندوق های رای است و خط اینگونه از رسانه ها را اگر پیگیری کنیم به بی اعتباری گفته ها و تحلیل های آن ها در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران پی خواهیم برد.

ارسال نظرات