خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان گفت: تکلیف سپاه و بسیج در خصوص انتخابات، آگاه سازی و روشنگری در جامعه است و همانطور که انبیا الهی بزرگترین و بهترین سیاستمداران بودند پس برای نیروهای مسلح و آحاد جامعه، شناخت پدیده های سیاسی و تحلیل آن ضروری است.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۰۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در جمع کارکنان سپاه ورزقان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره)، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با الگوگیری از ام ابیها، رمز پیروزی نهایی را یافت و مدافع ولایت شد و مدافع ماند تا پاداش شهادت را از پروردگار متعال دریافت کرد.

وی ادامه داد: فهم و علم انسان در حد شناختن ابعاد شخصیت عالی دختر نبی مکرم اسلام نیست و ما فقط می توانیم فرمایشات ایشان را مطالعه و در حد توان، تبیین و توجه کنیم.

حجت الاسلام پیغمبری بیان کرد: دفاع از حریم ولایت از خردسالی جز برنامه زندگی آن بزرگوار بوده و این دفاع بصورت امری مقطعی نبود بلکه به معنی واقعی، در طول زندگی کوتاه اما با برکت ایشان جاری بوده است و هر کس از این روش پیروی کند قطعا عاقبت بخیر خواهد شد، همانطور که شهید حاج قاسم سلیمانی با الگوگیری از ام ابیها، رمز پیروزی نهایی را یافت و مدافع ولایت شد و مدافع ماند تا پاداش شهادت را از پروردگار متعال دریافت نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان افزود:تکلیف سپاه و بسیج در خصوص انتخابات، آگاه سازی و روشنگری در جامعه است و همانطور که انبیا الهی بزرگترین و بهترین سیاستمداران بودند پس برای نیروهای مسلح و آحاد جامعه، شناخت پدیده های سیاسی و تحلیل آن ضروری است.

وی اضافه کرد: دخالت در امور سیاسی به معنی دفاع از جایگاه نظام اسلامی، دفاع از جبهه مقاومت، دفاع از آرمان های آزادی خواهانه کاملا مجاز است و آنچه نیروهای مسلح از آن منع شده اند دخالت در انتخابات به معنی ورودی مصداقی به انتخاب افراد و یا گروه ها و احزاب است، اما دخالت به معنی ترغیب مردم به حضور حداکثری و حفظ امنیت در انتخابات جز وظایف نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام پیغمبری با اشاره به مشکلات کشور گفت: امیدواریم مردم با انتخاب افراد صالح و کاردان موجب تقویت مجلس شورای اسلامی شوند و بخش مهمی از مسائل کشور به کمک ایشان مرتفع شود.

ارسال نظرات