استاندار یزد با بیان اینکه الان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین مسائل در کشور است گفت: رسانه‌ها در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۱۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالبی در آیین اختتامیه جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد اظهار داشت: علاقه‌مندی که امروز در استان یزد و در حوزه رسانه‌ها وجود دارد و استقبالی که مردم از رسانه‌ها دارند، بزرگترین سرمایه‌ای است که ما در اختیار داریم و برگزاری این جور برنامه‌هایی به تقویت این سرمایه‌ها، ارتباط بیشتر با مردم، تعامل نزدیک‌تر با آن‌ها و انعکاس دغدغه‌هایشان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یزد به دنبال کسب برند‌های خوب در حوزه کتاب است و می‌خواهد سال پایتخت کتاب را به خوبی به پایان برساند، تصریح کرد: امیدواریم که رسانه‌ها بتوانند در این حوزه کمک خوبی به اولویت‌های حوزه کتاب یزد داشته باشند.

طالبی با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: این انتظار از مطبوعات و رسانه‌ها می‌رود که در ارتباط با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دقت داشته باشند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: اگر بررسی داشته باشیم همه به این نتیجه می‌رسیم که امروز تحقق مشارکت حداکثری یکی از الزاماتی است که می‌تواند کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه کره و جریان خدمت رسانی به مردم را بهتر از گذشته به پیش ببرد و پشتوانه خیلی خوبی برای تشکیل یک مجلس قوی باشد.

وی افزود: رسانه‌ها به عنوان بخشی از تاثیرگذارترین‌های جامعه می‌توانند به ایجاد شور انتخاباتی و روشن شدن فضای جامعه و اطلاع‌رسانی مناسب از برنامه‌ها و اهداف نامزد‌های انتخابات کمک بکنند.

طالبی با بیان اینکه ان‌شاالله همه در این راستا تلاش کنیم و زمینه‌ای فراهم شود که همه مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند گفت: قطعا حضور در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات