حجت الاسلام جوشقانی تصریح کرد: ایمان ، معنویت و رنگ خدا بودن سرمایه اصلی شهدا بود که سبب شکست لشکر بعثی شد و بسیاری از جوانان امروز هم در مسیر همان شهدا هستند و نمونه بارز آن دانشمندان هسته ای، مدافعان حرم و دلاورمردان سپاه و ارتش هستند.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۳۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، حجت الاسلام جوشقانی مسئول موسسه روایت سیره شهدا کشور در مسجد فاطمه زهرا(س)و در مراسم یادواره هشت شهید گمنام شهرستان زرندیه با بیان اینکه مستکبرین دنیا به دلیل رشادت های شهدا جرأت جسارت به خاک ایران را ندارند خاطر نشان کرد: خون پاک این فرزندان ملت، ضامن امنیت و آسایش امروز ماست.
حجت الاسلام جوشقانی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران و دستاورد‌های این انقلاب افزود: به برکت خون شهدا و قدرت ایمان این بندگان صالح خدا به قله های رفیع عزت ، افتخار و اقتدار رسیده ایم.

مسئول موسسه روایت سیره شهدا کشور تصریح کرد: ایمان ، معنویت و رنگ خدا بودن سرمایه اصلی شهدا بود که سبب شکست لشکر بعثی شد و بسیاری از جوانان امروز هم در مسیر همان شهدا هستند و نمونه بارز آن دانشمندان هسته ای، مدافعان حرم و دلاورمردان سپاه و ارتش هستند.

جوشقانی ضمن تقدیر از ملت شریف ایران به علت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ، حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه ، حماسی و کم نظیر دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن قسم خورده بودند که ما چهلمین سالگرد انقلاب را نمی‌بینیم و این در حالی بود که ما در 41 سالگرد انقلاب قویتر از همیشه و سربلند در منطقه حضور داریم و امروز بعنوان ششمین قدرت جهانی هستیم.

ارسال نظرات