در جمع بسیجیان پایگاه کوثر باباحیدر عنوان شد:

نتایج انتخاب به خود مردم برمی گردد

کارشناس مسایل سیاسی در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه کوثر شهر باباحیدر گفت: انتخاب برعهده مردم است و تبعات این انتخاب نیز به خود مردم بر می گردد.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۴۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیجیان پایگاه کوثر باباحیدر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشست بصیرتی با موضوع اهمیت انتخابات در کشور با حضور شورای پایگاه و اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار گردید.

حاج حسین صالحی کارشناس مسائل سیاسی در این نشست پیرامون انتخابات آتی گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و یکی از مهمترین عوامل در حفظ انسجام ملی و نمادی از پشتوانه مردمی انقلاب و نظام و یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز در پیشرفت کشور است.

وی افزود: در باب اهمیت انتخابات همین بس که امام خمینی رحمه الله علیه مجلس را در راس امور دانست و گفت : اگر مجلس یک مجلس اسلامی باشد که با انتخابات صحیح انجام بگیرد و اشخاصی که انتخاب می شوند واقعا منتخب ملت باشند، تمام کارهای کشور می تواند به دست این مجلس و مجلسی ها اصلاح شود.

وی در ادامه عنوان کرد:  به طور قطع می توان گفت که اگر امروز کشور با این مشکلات عدیده روبرو شده است یکی از مهمترین دلایل آن ضعف و ناکارامدی مجلس بوده است، چه این مجلس و چه مجلس های قبل؛ اما به طور کل مردم این را باید درک کنند که انتخاب برعهده خودشان است و تبعات این انتخاب نیز به خود مردم بر می گردد.

این کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: اگر مردم فردی غیر اصلح و غیر انقلابی را انتخاب کنند نباید انتظار داشته باشند که همه چیز بر وفق مراد پیش برود.

ارسال نظرات