مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه طارم گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای نشاندهنده عزم واراده مستحکم ملت ایران بوده وسیلی سختی به دشمن میزند.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۸۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام طالبی در جلسه تربیت و تعالی فرماندهان  اظهارداشت: آرامش امروز کشور، دستاورد همبستگی و مقاومت ملت بزرگ ایران است که پس از گذشت چهل ویک سال شاهد افزایش وحدت وهمبستگی ملت بزرگ ایران هستیم.

 

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی  در سایه همین مقاومت وایستادگی پیشرفت ها ودستاوردهای بسیاری را بدست آورده است،خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت چهاردهه از پيروزي انقلاب اسلامي ، اين روند نه تنهامتوقف نشده بلکه سبب گرديده تا پيشرفت هاي علمي و تکنولوژی ايران از رشد و سرعت قابل ملاحظه اي برخوردار شود چنانچه نرخ رشد علمی ایران 11برابر نرخ رشد میانگین جهانی است.

 

حجت الاسلام طالبی با اشاره با آیه «الذین کفرو و صدوا عن سبیل الله اضل اعمالهم » تصریح کرد:دشمن در صدد براندازی نطام واجرای نقشه های شوم خود است اما با توجه به آیه ذیل شکست دشمن حتمی است و به تعبیر این آیه مقاومت راه پیروزی قطعی بر دشمنان است و کسی که در مسیر حق باشد به پیروزی خواهد رسید که سرمنشا همه حق ها خداوند متعال است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور گسترده مردم  در پای صندوق های رای  نشاندهنده عزم واراده مستحکم ملت ایران بوده وسیلی سختی به دشمن میزند.

 

وی در پایان با یادآوری اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی وقانونی همه ماست،خاطر نشان کرد :با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ملت ایران میبایست فردی را انتخاب کنند که با ایمان و مومن ، انقلابی ،شجاع و نترس ،با روحیه جهادی و کارآمد بوده و عدالت محور بودن را سر لوحه تمامی فعالیت های خود قرار دهد.

ارسال نظرات