نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج مردمی در عرصه‌های مختلف کشور اعم از علمی و سازندگی می‌تواند علاوه‌ بر حل مشکلات شرایط توسعه کشور را نیز تسهیل کند
کد خبر: ۹۲۱۸۸۶۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

بسیج مردمی شرایط حل مشکلات و توسعه کشور را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه یکشنبه در نشست با جهادگران بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار داشت: همواره در طول تاریخ شاهد خنثی شدن تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی با حضور آگاهانه ملت در صحنه‌ها بوده‌ایم.

وی ایجاد فاصله میان مسئولان و مردم را عامل بروز برخی از مشکلات عنوان کرد و افزود: به‌طور یقین در هر جایی که میان مسئولان و مردم فاصله ایجاد شود شاهد بروز برخی از مسائل و مشکلات خواهیم بود.

عاملی حضور جوانان جهادگر بسیجی را در صحنه خاری به چشم دشمنان دانست و تصریح کرد: حضور با بصیرت، آگاهانه و همچنین گسترده و پرشور جوانان و نوجوانان جهادگر بسیجی در عرصه‌های و میادین حساس و اصلی کشور که نیازمند ظرفیت‌های نیروی جوان است خاری به چشم دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه بسیج مردمی شرایط حل مشکلات و توسعه کشور را تسهیل می‌کند بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج مردمی در عرصه‌های مختلف کشور اعم از علمی و سازندگی می‌تواند علاوه‌بر حل مشکلات شرایط توسعه کشور را نیز تسهیل کند.

وی اظهار کرد: مرور تاریخ نشان داده که چنانچه در هر بخشی شاهد حضور مردم در صحنه بودیم مشکلات نیز برطرف شده تا به واسطه چنین پشتوانه‌ای بتوان بر تمامی موانع و کمبودها غلبه کرد.

ارسال نظرات