نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان پارس‌آباد مغان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۶۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  سرهنگ حسن نوری در آیین اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی پارس‌آباد اظهار داشت: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان پارس‌آباد مغان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

وی با اشاره به جزئیات این کاروان‌های راهیان نور افزود: امروز صبح 373 نفر از دانش‌آموزان مدارس سطح شهرستان پارس‌آباد در قالب 8 اتوبوس و 3 خودرو سبک به مناطق عملیاتی و جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

نوری همچنین از اتمام اعزام راهیان نور شمال‌غرب کشور خبر داد و تصریح کرد: امسال بیش از 1000 نفر در قالب راهیان نور در 4 مرحله و با 21 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: هدف از اعزام جوانان به مناطق عملیاتی آشنایی آنها با فضای دفاع مقدس و لمس کردن ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا در راه اسلام و دفاع از عزت و هموطنان در مقابل دشمنان و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این کاروان‌ها که به مدت 5 روز به‌طول خواهد انجامید، برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا و راویان در طول سفر خاطراتی از دفاع مقدس برای دانش‌آموزان بیان خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار