کد خبر: ۹۲۱۸۸۷۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج :  بیانیه ورزشکاران و دعوت از آحاد مردم در پای صندوقهای رای منتشر شد که متن آن به شرح ذیل می باشد. 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان ورزش بسیج

انقلاب اسلامی ایران بدون تردید الگوی بی بدیل مردم سالاری دینی برای جهانیان و کشورهای اسلامی می باشد که با ایجاد قلیان در نوع نگاه و ایجاد موج مقاومت خواهی در مقابل زورگویان عالم ، شکل هنرمندانه ای جدیدی را متبلور نموده است .

اقتدار روزافزون نظام مقدس جهموری اسلامی ایران مرهون مشارکت آحاد ملت بزرگ ایران است که با حضور گسترده خود همواره پشتیبان اصلی کشور در مقابله با توطئه های مداوم استکبار بوده است .

2 اسفند ماه ، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران که مقارن گشته است  با ایجاد موج خروشان جدیدی از مقاومت و مبارزه با استکبار و صهیونیست  ، در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تحرکات منطقه ای ، هرچند این ضایعه درد ناک قلب مردم ایران اسلامی و همچنین تمامی آزادی خواهان و مظلومان عالم را به درد آورد . اما در پس آن الطاف خفیه الهی نهفته که هر روز شاهد و ناظر برآنیم .

امت اسلامی ایران همانند مصداق بارز امت واحده با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات افق جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی خواهد گذاشت و گام بزرگی در جهت تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خواهد داشت.

امروز چشم امیدوار ملت های مسلمان و مظلومان و آزادی خواهان جهان به جمهوری اسلامی به عنوان کانون حمایت از مظلومان عالم دوخته شده و امت حماسه ساز در تمامی عرصه های وحدت بخش و استکبارستیز و تبری از ناکثین و قاسطین و مارقین خفته در کشور عزیزمان ایران با حضور هوشمندانه و با نشاط و وفاداری و غیرتمندی خویش را به اثبات رسانیده و مشت محکمی بردهان بدخواهان و توطئه گران داخلی که در صدد کمرنگ نشان دادن مشارکت مردم خواهند زد و قلب دشمن را با یاد شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با آماج موشکهای آرائی خویش قرار خواهند داد.

جامعه ورزشی بسیج در کنار دیگر اقشارمختلف جامعه بار دیگر تاکید می کند 2 اسفند 98 یک (( فرصت و پیچ تاریخی )) بی بدیل و دشمن شکن برای مردم حماسه ساز ایران است که اگر نظام های سلطه ، فتنه گران و آشوب طلبان و صهیونیست های کودک کش مترصد خواب های شیطانی در این ایام برای کمرنگ کردن حضور و یا بی اثر نشاندادن آرای مردمی و انتصابی قلمداد نمودن این انتخابات را دارند ، وفاداران و جانثاران این انقلاب می بایست در یک جبهه واحد با زعامت امام خامنه ای ((مد ضله العالی)) و با درایت و و دوراندیشی بار دیگر با خلق فرصت های جدید همچون همه انتخابت های گذشته ، انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی ساز خود پویا و بیادماندنی نموده و دشمنان ایران عزیز را مایوس و ناامید نمایند .

سازمان ورزش بسیج مستضعفین حماسه حضور ملت ایران را در چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ارج نهاده و همه آحاد ملت ایران را دعوت می کند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران نیز حضور معنی بخشی داشته و با حضور خود حماسه و برگ زرین  دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران افزوده و با این حضور و حماسه آمادگی خود را برای گل افشانی بر قدوم مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج ) اعلام می دارد.

جامعه ورزش  نیز دوش تا دوش مردم بصیر ، انقلابی و ولایت مدار در پای صندوق های رای حاضر و با انتخاب اصلح و کار آمد و توانمند و انقلابی برای داشتن مجلسی قوی در این حماسه نقش آفرینی خواهند نمود تا این گلستان بزرگ مهدویت جلوه های زیبا از تجلی عظمت و اراده خداوند را به تصویر بکشد.

والسلام علی عباده الصالحین المخلصین

سازمان ورزش بسیج مستضعفین

ارسال نظرات