جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان:

سربازان در حفظ امنيت و آرامش کشور تاثيرگذار هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: امروز بخش اعظم نيروهاي مسلح را سربازان تشکيل مي دهند در واقع وجود سربازان براي نظام برکت است.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۸۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی بااشاره به مقام والای حضرت علی اکبر (ع) که جوانان امروز می‎توانند با تاسی از رفتارهای این بزرگوار، ایشان را بهترین الگو برای خود قرار دهند،اظهار داشت: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو در زمینه های مختلف اخلاق و رفتار یک انسان است وشجاعت، سخاوت، فداکاری ایشان سرآمد تمامی جوانان میباشد.

 

وی ادامه داد: سربازی در همه جوامع یک کار ارزشمند است ، سربازی همواره در چشم مردم جایگاه ویژه داشته اما اسلام بالاتر از همه سربازی را عبادت می دانند که موجب امنیت و پایداری جامعه هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)با بیان اینکه حضور سرباز امنیت ساز است و موجب باز دارندگی و قدرت ملی است و فکر تجاوز را از دشمنان می گیرد،افزود: اگر امنیت نباشد هیچ کاری شدنی نیست و این امنیت به وجود سرباز بستگی دارد.

 

طهماسبی دوران سربازی را موجب تقویت تدین جوانان دانست و تصریح کرد: در دوران سربازی باید امید به آینده و خودباوری در جوان سرباز شکل گرفته شود و آنها با ویژگی های ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شود.

 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: این شهید بزرگوار به عنوان سرباز اسلام و امنیت در تمامی برهه های حساس با تمام وجود در صحنه حضور پیدا می‌کرد و تاکید کرده بود که نام سرباز ولایت بر سنگ مزار وی حک شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: خدمت سربازی مردان شایسته ای را برای جامعه و انقلاب اسلامی تربیت می کند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از سربازان نمونه تجلیل شد.

ارسال نظرات