مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: بانوان با تاسی از حضرت زهرا(س) در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور دارند.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۹۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن مراسم جشن به همت فرهنگی و تبليغات دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه خوی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ضمن تبریک میلاد دردانه پیامبر اکرم(ص)، گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی صادق و سعادت‌آفرین حرکت و سلوک انسان و حیات و کمال پایدار فرد و جامعه است و زندگی آن حضرت مصداق بارز مهر و عطوفت در خانواده است که بستر مناسبی برای تربیت فرزندان صالح فراهم می‌کند.

حجت الاسلام محمد رستمی در ادامه با بیان اینکه تربیت خوب مادران ایرانی بود که در هشت سال دفاع مقدس میلیون‌ها جوان را به جبهه‌های جنگ کشید تا حماسه‌ای جاودان خلق کنند، تصریح کرد: برگزاری این مراسم‌ها به پاس قدردانی از زحمات مادران ایرانی است.

وی ابراز داشت: زنان ما با تاسی به حضرت زهرا(س) می‌توانند نسبت به تمامی مسائل جامعه اظهارنظر کنند و نقش‌آفرین و الگو باشند.

این مسئول در ادامه با دعوت از مردم جهت حضور در حماسه 2 اسفند ماه، افزود: امروزه دشمنان خواب ندارند و تمام سعی خودشان را می‌کنند تا بلکه با ایجاد روزنه‌هایی خلل و اغتشاش در بین مردم ایجاد کنند تا بلکه اتحاد و انسجام را از ایرانیان بگیرند اما مردم ما با بصیرت و هوشیارتر از آن هستند که فریب دسیسه‌های دشمنان را بخورند.

انتهای پیام

ارسال نظرات