خبرهای داغ:
مدیر قرارگاه بسیج سازندگی و مدیر آموزش و پرورش چادگان و هیئت همراه ازتعدادی از مراکز و کلاسهای نهضت سوادآموزی شهرستان، بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان،  مدیر قرارگاه بسیج سازندگی و مدیر آموزش و پرورش چادگان و هیئت همراه ازتعدادی از مراکز و کلاسهای نهضت سوادآموزی شهرستان، بازدید کردند.

مدیر قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج چادگان در این بازدید اظهار داشت: دین و فرهنگ ما برای علم و علم آموزی اهمیت زیادی قائل است ، تا جایی که هم در قرآن و هم دراحادیث شریف ، دراین مورد سفارشهای زیادی شده است.

سروان پاسدار بهرام قاسمی در ادامه با اشاره به حدیث شریف نبوی که می فرماید: ” اطلبواالعلم ولوبالصین » به دنبال علم و دانش بروید در دورترین سرزمینها( که در آن روزگاران کشور چین دورترین نقطه بوده است ).

وی در ادامه افزود :  حضور شما دراین کلاسها بسیارمقدس و ارزشمند است و من از شما می خواهم که در کنار آموزش و سوادآموزی و خواندن قرآن و دعاهای مختلف با توجه به اینکه هرکدام ازشما فرزندان نوجوان و جوانی دارید که در معرض خطرات و آسیبهای اجتماعی هستند ، به دنبال افزایش آگاهی های خود دراین زمینه باشید.

در ادامه سوادآموزان خواستارفراهم آوردن شرایطی جهت ادامه تحصیل در دوره های بالاتر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها