خبرهای داغ:
مهدی مطهری _ناحیه بسیج دانشجویی
در نشست تخصصی انتخاباتی در ناحیه دانشجویی اصفهان مطرح شد:
نویسنده و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: مجلس حافظ همه شعارهای انقلاب مانند عدالت، پیشرفت و استقلال و غیره است که متاسفانه این شعار ها در برخی حوزه ها مغفول مانده است.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از ناحیه دانشجویی اصفهان، میز گردی تخصصی انتخابات با حضور اساتید خبره در سالن اجتماعات بسیج ناحیه دانشجویی اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام قنبری در ابتدا به بیان ویژگی یک مجلس انقلابی پرداخت و افزود کلید واژه بیانیه گام دوم انقلاب برخورداری از یک نظام انقلابی است.

نویسنده و پژوهشگر حوزه افزود: نظام انقلابی دارای جهات و جنبه های مختلفی است که با توجه به جمیع این جوانب می توان امید به یک نظام انقلابی با تمام ویژگی های مذکور آن داشت.

وی تصریح کرد: برخی جناح ها استقلال و پیشرفت و برخی جمهوریت و آزادی را سرلوحه کار خود قرار دادند که با جمع شدن این جوانب و ترشح روح انقلابی انقلابی گری است که مجلس انقلابی نمود عینی پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام محسن قنبریان ادامه داد : مجلس حافظ همه شعارهای انقلاب مانند عدالت، پیشرفت و استقلال و غیره است که متاسفانه این شعار ها در برخی حوزه ها مغفول مانده است.

در ادامه حجت الاسلام رسول مظاهری با بیان این که سهم جوانان و نوجوانان در یک مجلس انقلابی چیست گفت: باید به این قشر از مردم این باور را تزریق کنیم که دستاورد های 40 ساله این انقلاب چه بوده است و ابراز امیدواری کرد با انتخاب نیروهای کارآمد مشکلات کشور حل خواهد شد.

ارسال نظرات