خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان همدان:

یکی از ویژگی‌های شهید «سلیمانی» میدانی عمل کردن بود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یکی از خصلت‌های «حاج قاسم» از همان روزهای نخست را میدانی عمل کردن او عنوان و اظهار کرد: شهید «سلیمانی» یکی از نادرترین فرماندهان در دفاع مقدس بود که همواره به صورت میدانی عمل می‌کرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۷۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

یکی از ویژگی‌های شهید «سلیمانی» میدانی عمل کردن بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در مسجد جامع تویسرکان با گرمیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زمینه آشنایی من با این شهید بزرگوار به عملیات رمضان در دوران دفاع مقدس بازمی‌گردد، جایی که ما هر لحظه شاهد جانفشانی‌های او در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودیم.

وی یکی از خصلت‌های «حاج قاسم» از همان روزهای نخست را میدانی عمل کردن او عنوان و اظهار کرد: شهید «سلیمانی» یکی از نادرترین فرماندهان در دفاع مقدس بود که همواره به صورت میدانی عمل می‌کرد و این گونه زمینه‌ساز افتخارات و پیروزی‌های فراوان در جنگ تحمیلی برای ایران اسلامی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: سیدالشهدای مقاومت نه تنها در جنگ بلکه پس از آن نیز در امنیت بخشیدن در منطقه جنوب شرق کشور با همکاری مردم همان جا فعالانه وارد میدان شد و بی‌نظیر عمل کرد.

وی در ادامه به مسئله تشکیل سپاه قدس به فرماندهی سردار «سلیمانی» اشاره و تصریح کرد: به برکت افتخارآفرینی‌های نیروهای بسیجی در این بخش بود که بیش از پیش گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه گسترش یافت و نیروهای مقاومت از جمله حزب الله لبنان شکل گرفت.

سردار مجیدی عنوان کرد: دشمنان به ویژه امریکای جنایتکار به خوبی می‌دانند که برای ضربه زدن به نظام جنگ سخت جواب نمی‌دهد و آنان به فکر تهی کردن نظام از درون هستند تا با طراحی حکومتی جدید با سربازان تحت امرشان بر ملت ما مسلط شوند.

وی تأکید کرد: استکبار در این نقشه شوم هم شکست می‌خورد، چرا که ایران اسلامی، سردار «سلیمانی»های بسیار دارد و اجازه نمی‌دهد که عوامل آمریکایی برای ملت ما تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار