خبرهای داغ:
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از آزادسازی دهها روستا و شهرک در حومه غربی و شمال غربی حلب پس از سلسله عملیات های نظامی ضد مواضع و استحکامات تروریستها خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۷۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

 به گزارش خبرگزای بسیج به نقل از سانا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از آزادسازی دهها روستا و شهرک در حومه غربی و شمال غربی حلب پس از سلسله عملیات‌های نظامی ضد مواضع و استحکامات تروریست‌ها خبر داد.

پایان کابوس تروریسم تکفیری بر شهر حلب

 

در بیانیه ارتش سوریه آمده است: ارتش سوریه با گام‌های استوار و برنامه‌ریزی شده و عملیات دقیق به دنبال ریشه کنی تروریست‌هایی است که به دنبال مصادره اراده مردم ما هستند و از آنها به عنوان گروگان و سپر انسانی برای مانع تراشی در برابر پیشروی‌های ارتش سوریه و تأخیر در غلبه بر آن گروههای تروریستی استفاده می‌کنند.

ارتش سوریه بیان کرد: نیروهای ارتش مأموریت‌های محوله به آنها را به خوبی انجام دادند و در زمان مناسب موفق به تسلط کامل بر دهها روستاها و شهرک در حومه غربی و شمال غربی حلب از جمله الشیخ علی، هنگ ۴۶، اورم الکبری، اورم الصغری، کفرناها، کفرداعل، کفرحمره، بشنطره، بابیص، معاره الارتیق، عویجل، حریتان، حیان، عندان، بیانون و اللیرمون و شمار زیادی از مجتمع‌های مسکونی و کارخانه‌ها و تپه‌ها مسلط شوند و گذرگاه میزناز و مجیرز را در حومه غربی حلب و شهر سراقب برای تامین خروج امن شهروندان و غیرنظامیان بگشایند و به پایان کابوس تروریسم تکفیری که طی سالیان بر سر شهروندان وجود داشت را پایان دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس،در این بیانیه آمده است: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح ضمن اعلام آزادی این مناطق جدید از وطن بر ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه و اصرار آن بر پیگیری مأموریت‌های مقدس و شریف برای غلبه بر تروریست‌های باقیمانده هرجای سوریه که باشند، تاکید دارد تا اثری از تروریسم در کشور نماند. ارتش سوریه حامی امنیت کشور و شهروندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها