خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دالاهو گفت : فقط مدیریت «انقلابی» می‌تواند مسائل اقتصادی را حل کند نه الگوهای غربی و شرقی.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۹۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو:  جلسه قرائت زیارت عاشورا و کلاس اخلاق مدیران با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات  شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی  بیان داشت :  به نزدیک شدن به روز دوم اسفندماه و روز مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه انتخابات مجلس یازدهم هستیم، ما و شما باید هادی و هدایتگر مردم در جهت معرفی شاخصه های کاندیدای اصلح باشیم.

ایشان در ادامه  به  تبیین شاخصه های نماینده اصلح از منظر آیات و روایات و بیانات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» اشاره کرد و اظهار داشت: نبی مکرم اسلام(ص) می فرمایند:«بدترین مردم کسی است که آخرتش را به دنیایش بفروشد و بدتر از او کسی است که آخرتش را به دنیای دیگران بفروشد.»بحارالانوار، ج 74، ص 46 بنابراین نماینده ای که برگزیده می شود باید به خوبی از عهده مسئولیت خود برآید چراکه جایگاه مجلس، یک جایگاه مهم و بزرگی در فرآیند مدیریتی کشور است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به آیه 51 سوره مبارکه کهف در مورد ویژگی های انتخاب شخص اصلح افزود: خداوند متعال می فرماید:«مَا أَشْهَدْتُهُمْ خَلْقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَا خَلْقَ أَنْفُسِهِمْ وَمَا كُنْتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّينَ عَضُدًا من در وقت آفرینش آسمانها و زمین و یا خلقت خود این مردم آنها را حاضر و گواه نساختم (و کمک از کسی نخواستم) و هرگز گمراه کنندگان را به مددکاری نگرفتم.» و همچنین در آیه 55 سوره مبارکه یوسف که می فرماید:«قَالَ اجْعَلْنِي عَلَىٰ خَزَائِنِ الْأَرْضِ ۖ إِنِّي حَفِيظٌ عَلِيمٌگفت: در این صورت مرا به خزانه‌داری مملکت منصوب دار که من در حفظ دارایی و مصارف آن دانا و بصیرم.» بنابراین کسی عهده دار مسئولیت می شود که هم امانتدار باشد وهم متخصص.

ایشان در ادامه سخنان خود به ویژگی های شخص اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری«مدظله العالی» اشاره کرد و افزود:  طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، از جمله ویژگی های شخص اصلح عبارتست از: مؤمن بودن،انقلابی بودن،جهادی بودن،پای کار بودن،ایستادگی در مقابل دشمنان و ... .

حجت الاسلام محمدی در پایان سخنان خود به مدیریت انقلابی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: مدیر انقلابی کسی است که اسیر رفاقت‌ها و گروه‌بازی‌ها نشود، فقط مدیریت «انقلابی» می‌تواند مسائل اقتصادی را حل کند نه الگوهای غربی و شرقی. اگر الگوهای اقتصاد غربی می‌توانستند حلال مشکلات باشند، چرا الان اقتصاد غرب زمین خورده؟ آبادانی فقط در صورت ناامیدی دشمن از ما پدید می‌آید، چطور می‌توانیم در این انتخابات دشمن را از خودمان ناامید کنیم؟ شعارهای خوب با مدیریت غیر انقلابی محقق نمی‌شود!

گزارش تصویری جلسه:

http://s7.picofile.com/file/8388528250/image_2020_2_17_21_47_12_733_yOs.jpg

ارسال نظرات