خبرگزاری بسیج: مراسم با شکوه میلاد کوثر همزمان با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه اطهر(س)، به همت بسیج خواهران حوزه حضرت معصومه (س) با حضور جمع کثیری از بانوان سرشناس و فعال محله های اسلامی قرچک با سخنرانی فرمانده سپاه ۱۵خرداد قرچک سرگرد علی اصغر شهیری در تالار بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۰۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

شهیری فرمانده سپاه قرچک در سخنانی با اشاره به نقش بی بدیل زنان در سلامت خانواده و جامعه  گفت: زن نیازی به جایگاه تصنعی، تشریفاتی ندارد و نیازمند جایگاهی در خور شان متانت و سکینه و آرامش روحی او  است.

وی تشریح کرد:در طبیعت زن آنچنان لطافت،زیبایی و گرمای محبتی وجود دارد که می تواند هم خود هم محیط پیرامونش را چه در داخل خانه و چه در هر محیطی که باشد به سوی معنویت و پیشرفت سوق دهد.

فرمانده سپاه قرچک اظهار داشت :الگوی سوم زن ،الگوئی نه شرقی است و نه غربی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی):زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که میتوان زن بود،عفیف بود محجبه و شریف و در عین حال در متن و مرکز بود.می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت و در عرصه های سیاسی اجتماعی نیز سنگرسازی کرد .

مدیحه سرایی ،تقدیر از مادران و همسران شهدا که با تاسی از حضرت زهرا(س) برای انقلاب افتخارآفرین هستند، تقدیر از خواهران با نام زهرا و فاطمه، تقدیر از بانوان همیار فرهنگ،تقدیر از بانوان موفق و نمونه با توجه به زن الگوی سوم، برپایی میز اقتصاد مقاومتی و فروش دست سازه های بانوان هنرمند، نمایشگاه کتاب و معرفی کتابهای مربوط به زنان موفق انقلاب اسلامی، از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

خبرنگار: ابراهیمی- خانی

 

ارسال نظرات